וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה את כלבה?

הן אולי חמודות, אבל בוא נודה באמת - לצד אושר חיות מחמד מביאות גם לכלוך וחיידקים. כך תשמרו על בית נקי גם איתן

הם קופצים מאושר בכל פעם שאתם חוזרים הביתה, מפגינים התלהבות מופרזת כשאתם זורקים כדור לאוויר, נאמנים יותר מרוב בני או בנות הזוג שהיו לכם, והאינטליגנטים מביניהם גם יביאו לכם את נעלי הבית. ובכל זאת, חמודים ככל שיהיו, הכלבים והחתולים שלכם מכניסים איתם הביתה לא מעט חיידקים והמון לכלוך. אל דאגה, לא נבקש מכם לגרש את חיות המחמד מהבית, להפסיק לישון איתן, או אפילו לאסור עליהן לעלות על הספות, אבל כמה פעולות פשוטות ישמרו על סביבת המגורים שלכם נקייה, נעימה ובהחלט בריאה יותר.

הקץ לפרעושים

הקיץ הוא עונה חביבה לא רק על רבים מכם, אלא גם על הפרעושים והקרציות שנהנים מחום. הוטרינרית טלי אברהם מהמרפאה של ד"ר יעל ליאור מציינת כי "רק הצורה הבוגרת של הפרעוש נמצאת על בעל החיים. הגולם, הביצה והזחל נמצאים בבית, ולכן יש להקפיד לתת תשומת לב לדבר". להשמיד אותם זו אמנם משימה קשה, אבל גם מזעור האוכלוסייה הקטנטנה תתרום בהחלט לשיפור המצב. כדי לתפוס את אלו שנמצאים בבית ולא על חיית המחמד שלכם, מלאו צלוחית בשמן והניחו מתחת למקומות בהם חברכם על ארבע מעביר את שעות הפנאי שלו.

למרות שאתם מוכנים להישבע שהחברים הטובים שלכם נקיים לחלוטין, כל יציאה שלהם החוצה היא פוטנציאל להבאת אורחים קטנים ובלי רצויים הביתה, לכן הרבו בשאיבת אזורי המרבץ בתדירות גבוהה. ד"ר אברהם מוסיפה כי "בנוסף לאזורי המרבץ, יש לשאוב בפינות הכי קטנות, אפילו בחריצי הרצפה, שם הם היצורים הקטנים חיים מבלי שאף אחד יפריע להם". כיום תוכלו למצוא שואבים שיעמדו בגאון גם במשימה הקשה של ניקיון השערות. בשביל הטאץ' הסופי עברו על המקום עם רולר דביק, שכדאי להחזיקו באופן קבוע באחת המגירות בבית.

יש סיבה שלא באים אליכם הביתה

הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו עם כניסתם לבית הוא הריח. אם יש לכם חברים שמעדיפים להיפגש אתכם בחוץ ולא בביתכם – כנראה שהגיע הזמן לחשבון נפש. הארומה של החבר הפרוותי נדבקת לכל אזור איתו הוא בא במגע בתדירות גבוהה ובעיקר בשטיחים (ואם הוא ישן איתכם אז גם במצעים). כדי לנקות את השטיחים מלאו דלי מים חמים, הוסיפו מלח בישול במינון של 3 כפות מלח לליטר 1 של מים, ושפשפו את השטיחים פעם בשבוע עם מטאטא שטיחים. איכותו של המלח מנטרלת את ניחוחות השטיח. אם הקטנטן ישן איתכם מיותר לציין שאת המצעים אתכם צריכים להחליף פעמיים בשבוע.

משתין עליכם בקשת

אם עדיין לא הצלחתם לחנך את "הילדים המאומצים" לעשות את הצרכים בחוץ או בארגז החול, ואלו עדיין משתינים על הספות, הקוקטייל הבא הוא בדיוק בשבילכם חומץ וסודה לשתייה. טבלו מברשת עם שערות קשות בתוך הקוקטייל והברישו במרץ את הספה. לסיום השתמשו בחומר ניקוי לספות אשר ישלים את הפעולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully