וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EA לא מחדשת, אבל מסקרנת

במסיבת העיתונאים של חברת המשחקים הענקית בתערוכת Gamescom בגרמניה לא הוצגו חידושים מרעישים

שנה לא קלה עברה על Electronic Arts, מי שהייתה עד לפני מספר שנים מפיצת המשחקים הגדולה בעולם. ההגמוניה של החברה התערערה בעקבות המיזוג של אקטיוויז'ן וחטיבת המשחקים של ויונדי. ובכל זאת, מסיבת העיתונאים של החברה – הראשונה שהתקיימה במסגרת תערוכת Gamescom שתחל מחר (שלישי) בקלן – הייתה אופטימית, אם כי לא עתירת חידושים.

כיוון שמדובר בתערוכה אירופאית, לא מפתיע שהמשחק הראשון שהוצג הוא FIFA 10 – הפרק החדש בסדרה הותיקה של משחקי כדורגל. לאחר טריילר מרהיב, עלה לבמה מפיק המשחק שהציג כמה מהחידושים. כך, למשל, תאפשר לכם EA להכניס את הפנים שלכם לפיפ"א 10, ולהדביק אותם על גוף של שחקן אחר. כמו כן, המערכת המקוונת של המשחק עוברת שדרוג – תוכלו ליצור קבוצה ולהתחרות בליגות אזוריות ובינלאומיות.

לדברי המפתחים, אחת המטרות במשחק החדש הייתה לאפשר מגוון רב יותר של התקפות והגנות. כדי לאפשר זאת, שופרה מערכת האינטליגנציה המלאכותית של ההגנה וההתקפה, כך ששחקנים יוכלו ליצור מהלכים יותר מורכבים כדי לתמוך בשחקן בו שולט המשתמש. כמו כן, אפשרות להסתובב 360 מעלות, במקום תנועה באחד מ-8 כיוונים בלבד, מגיעה השנה גם למחשב האישי ולווי.

המחלקה לתפקידים מיוחדים

ד"ר ריי מוזיקה, אחד המקימים של יצרנית משחקי התפקידים Bioware, עלה לבמה כדי להציג שלושה משחקים. הראשון שבהם הוא Dragon Age: Origins. לדבריו של מוזיקה, לכל שחקן תהיה חוויה ייחודית במשחק התפקידים הזה, שמאפשר לשחקנים לבחור דמות ואז תופר בעבורם את סיפור המקור שלה. אגב, אחד הפריטים שייכללו במהדורה המיוחדת של המשח – שיגיע בנובמבר – הוא שריון בו תוכלו להשתמש לא רק ב-Dragon Age עצמו אלא גם ב-Mass Effect 2.

אגב Mass Effect 2, לא רק שתוכלו לייבא את השמירה שלכם מהמשחק הראשון כדי ליישם כמה מההחלטות שביצעתם בו גם בכותר החדש – כפי שדווח כבר – גם ההחלטות שלכם ב-ME2 הולכות להשפיע על המשחק השלישי בסדרה. במהלך ההדגמה הוצג טריילר של אזור חדש שמופיע בכותר – תחנת חלל מסוכנת ומוזרה.

המשחק השלישי הוא, כמובן, משחק התפקידים ההמוני בעולם מלחמת הכוכבים - The Old Republic. בתערוכה הכריזו מוזיקה ודארל רודריגז מלוקאסארטס כי המשחק יתורגם במלואו לגרמנית וצרפתית. ההצהרה מרשימה במיוחד לאור טענות החברה כי מדובר בפרויקט הדיבוב הגדול ביותר בהיסטוריה, עם מאות שעות של משחק קולי.

אקשן ומטאל

משחק גדול נוסף שפרטיו נחשפו במסיבת העיתונאים הוא Battlefield: Bad Company 2, שיגיע ב-5 במרץ 2010. ניתן להבין שהדגש במשחק החדש יהיה על משחק מרובה משתתפים. ב-DICE – מפתחת הכותר, טוענים כי הוא יהיה מלך עולם משחקי הפעולה המקוונים. הדרך לעשות זאת היא באמצעות כלי רכב מציאותיים רבים, דגש על עבודת צוות ומנוע פיזיקלי שמאפשר הרס של כל הסביבה.

טים שייפר – אחד היוצרים המוכשרים בתעשייה – הגיע כדי לספר על Brutal Legend, משחק פעולה בעולם המושפע ממוזיקת מטאל, בו הדמות הראשית מדובבת על ידי ונראית כמו ג'ק בלאק. שייפר הציג בהדגמה שלו את כלי הנשק הבסיסיים של המשחק. הראשון שבהם הוא גרזן – נשק לטווח קרוב שניתן לשדרוג. הנשק השני הוא גיטרה קסומה שמאפשרת לפוצץ אויבים מרחוק. והנשק השלישי הוא המכונית של הגיבור - גם אותה ניתן לשדרג. מעבר לכך, לכל חבר שתמצאו במשחק יש התקפה מיוחדת. הדמו של המשחק יגיע ב-17 בספטמבר, והמשחק עצמו באמצע אוקטובר.

ג'ולי טרנר, מנהלת בכירה בצוות האחראי על פיתוח של סימס 3, הגיעה לאירוע כדי להציג את חבילת ההרחבה הראשונה של המשחק. חוץ מפריטים שכבר ידענו, מסתבר שאמנים מוכרים, ביניהם נלי פורטדו, הקליטו שירים בג'יבריש של הסימס עבור חבילת ההרחבה.

כושר, גיהינום ומירוצים

ההזדמנות החצי-שנתית של פיטר מור – מנהל חטיבת משחקי הספורט של EA - לצחוק על עצמו, הגיעה כשהוא הציג את EA Sports Active: More Workouts – חבילת ההרחבה למשחק הכושר של EA. מור קיפץ כמה דקות על הבמה כדי להציג את פעילויות הכושר החדשות.

ג'סטין למברוס – המפיק של Dante' s Inferno, הדגים באירוע את מערכת הצדקנות של המשחק, שמאפשרת להעניש או לגאול דמויות אותן אתם פוגשים במשחק. כל החלטה נותנת לכם נקודות "טובות" או "רעות", שמשדרגות את כלי הנשק שלכם. המשחק יגיע ב-12 בפברואר 2010.

מפתחי Need For Speed: Shift – אחד המשחקים החדשים בסדרת NFS, כל הזמן משתמשים במשפט "חווית נהיגה אמיתית". ואכן, המשחק - בין היחידים שבאמת הודגמו במסיבת העיתונאים – נראה יותר כמו PGR ו-Gran turismo מאשר כמו המשחקים הקודמים בסדרה. למשחק מספר מנגנונים שמטרתם להפוך את הנהיגה לכמה שיותר מציאותית, ביניהם מערכת פיזיקה ריאליסטית ומערכת נזק. כמו כן, אפילו הכבישים של המסלולים שנמצאים במשחק נסרקו, כך שתוכלו להרגיש כל בליטה בכביש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אין חידושים

כאמור, EA לא הביאה חידושים רבים לגיימזקום, ושמרה על מעמדה כחברה השמרנית בתעשייה. אבל כמה מהמשחקים שהוצגו במסיבת העיתונאים נראים מרשימים מאד, ואנו נביא לכם התרשמויות מההדגמות שלהם בתערוכה בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully