וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 המשפיעים של הגרדיאן: גם כאן גוגל מובילים

ענת קם

15.7.2009 / 17:51

העיתון הבריטי פירסם את רשימת 100 המשפיעים לשנת 2009, סיימון קאוול במקום השביעי, מנכ"ל טוויטר נכנס ישירות למקום התשיעי

סרגיי ברין ולארי פייג', מייסדי גוגל, ניצבים בראש רשימת 100 המשפיעים בתקשורת לשנת 2009 שפרסם הגארדיאן הבריטי בתחילת השבוע. השניים הופיעו במקום הראשון גם ברשימה בשנה שעברה. במקום השני ברשימה מופיע מארק תומפסון, מנכ"ל BBC, שעלה מקום אחד מהשנה שעברה. במקום השלישי ניצב ג'יימס מרדוק, יו"ר ניוזקורפ באירופה ואסיה ובנו של איל התקשורת רופרט מרדוק, שגם השנה מקדים את אביו ברשימה. מרדוק האב נמצא רק במקום השישי.

במקום הרביעי ניצבים יחדיו מייסד אפל סטיב ג'ובס והמעצב ג'ונתן אייווי, שזכו בדירוג הגבוה בעקבות ההצלחה המסחררת של האייפון. במקום החמישי מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר ובמקום השביעי סיימון קאוול, בעקבות ההצלחה של תכניותיו והתכניות לשיתוף פעולה עסקי עם המיליארדר פיליפ גרין. במקום השמיני ניצבת האישה היחידה בעשירייה, רבקה וייד-ברוקס, העורכת הראשית של הסאן אשר מונתה לאחרונה לתפקיד ניהולי בכיר בקבוצת News International של ג'יימס מרדוק.

במקום התשיעי ניצב אוון וויליאמס, מנכ"ל טוויטר, שלא הופיע כלל בדירוג בשנת 2008 ונכנס הישר לעשירייה הראשונה בעקבות פריחת הרשת החברתית. את העשירייה סוגר העורך הראשי של עיתוני קבוצת הטלגרף בלונדון, וויל לואיס, שעלה מהמקום ה-37 ברשימת המשפיעים של 2008.

עוד ברשימה: במקום ה-17 מופיעה נציגה נוספת למשפחת מרדוק, אליזבת', בתו של רופרט ואשת עסקים מצליחה בפני עצמה שעלתה מהמקום ה-27 ברשימת 2008. במקום ה-71 נמצא אמרגן המוזיקאים המצליח ג'ונתן שליט, בן דודו של החייל החטוף גלעד שליט. במקום ה-92 מופיעה מיילי סיירוס, המוכרת יותר כהאנה מונטנה, שהוגדרה על ידי העיתון ככוכבת הנוער הגדולה ביותר אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully