וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני בעד אחינועם ניני ומירה עוואד

עינב שיף

15.5.2009 / 16:52

החיפושית שלח מכתב לנשיא ארצות הברית במסגרת חברותו בתנועת "One Voice" וסיפר עד כמה התרגש משיתוף הפעולה בין נציגות ישראל לאירוויזיון

פול מקרטני מעניק דוז פואה לאחינועם ניני ומירה עוואד. במכתב שהוציא הזמר לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, כותב הזמר כי התרגש מהחיבור בין נציגות ישראל לאירוויזיון וכי "הסמליות של שני אנשים, משני הצדדים, שמופיעים יחד כדי להפיץ את מסר השלום שלהם דרך המוזיקה, הוא מרגש ומעורר השראה עבורי".

המניע למכתב של מקרטני הוא היותו חבר כבוד בתנועת “One Voice", אשר ניני ועוואד הצטרפו אליה בטרם נסיעתן לאירוויזיון במוסקבה. מקרטני הצטרף לתנועה לאחר שהכירה במהלך ביקורו בישראל בחודש ספטמבר האחרון. במכתבו, שעל פי תנועת One Voice ייצא ממשרד יחסי הציבור שלו בלונדון הערב (ו'), מספר מקרטני לנשיא אובמה על ביקורו בישראל ועל אמונתו בתנועת "One Voice" וכמובן על התרגשותו מ"עינייך" או בשמו האנגלי “There Must Be Another Way", שירן של עוואד וניני בתחרות במוסקבה.

עוואד וניני מסרו בתגובה כי "החיבור שלנו החל לפני שמונה שנים בדואט לשיר שלך 'We Can Work It Out'. הופענו עם השיר בכל רחבי העולם יחד עם המילים והמוזיקה העל זמניים במטרה לשאת את לפיד התקווה לעתיד טוב יותר... אתה מקור השפעה אדיר עבור שתינו ואנחנו רוצות להודות לך על המתנה הגדולה שנתת לנו עם המוזיקה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully