וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון חוזר וזה רשמי

עינב שיף

5.3.2009 / 19:41

מלך הפופ הודיע רשמית על חזרתו לבמות בחודש יולי. "זהו זה, אלו ההופעות האחרונות שלי בלונדון", אמר הכוכב מול אלפי מעריצים נרגשים

AP

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

***

מלך הפופ בן ה-50, מייקל ג'קסון, הודיע במסיבת עיתונאים מיוחדת באצטדיון 02 על חזרתו לבמות בחודש יולי הקרוב. ג'קסון לא חשף את תאריכי ההופעות, אך הודיע כי אלו יהיו הופעותיו האחרונות בלונדון.

"אני אוהב אתכם ממש", אמר ג'קסון כשעלה לבמה באיחור של שעה וחצי מן המועד שנקבע למסיבת העיתונאים. "תודה לכם. זהו זה, אני רק רוצה לומר שאלו יהיו המופעים האחרונים שלי בלונדון, וכשאני אומר שזה הסוף – זה הסוף", אמר ג'קסון וצחק. "אני אבצע את השירים שהמעריצים שלי רוצים לשמוע, זו באמת הרמת המסך האחרונה. אני אראה אתכם ביולי. אני אוהב אתכם, אני באמת אוהב אתכם, אתם חייבים לדעת את זה – מעומק ליבי. נתראה ביולי". בסיום דבריו ירד ג'קסון מהבמה.

לאחר מסיבת העיתונאים חשף רוב האלט, נשיא מחלקת סיבובי ההופעות בחברת AEG Live המתפעלת את אצטדיון O2 כי לג'קסון נקבעו 10 הופעות באתר, כשהראשונה שבהן תתקיים ב- 8 ביולי. אתר NME מפרסם כי מכירת הכרטיסים למופע תחל ב- 13 במרץ בשעה 07:00 שעון אנגליה, וכי טווח מחירים הכרטיסים יהיה בין 50 לירות שטרלינג (300 שקלים) ל- 75 לירות שטרלינג (450 שקלים)

הופעותיו של ג'קסון בלונדון הן הראשונות מזה 12 שנים, אז יצא הזמר לסיבוב העולמי שקידם את האלבום “History‏”. בנוסף, ג'קסון לא הקליט אלבום מאז שנת 2001, כשהוציא את האלבום “Invincible‏”. גם הפעם, סוכנויות הימורים באנגליה מציעות ליין הימורים על פיו יבטל ג'קסון את סדרת המופעים ברגע האחרון.

בכך, שם ג'קסון קץ לשמועות הרבות שאפפו את חייו בחודשים האחרונים, בהם נאמר כי הכוכב נמצא מחד על סף מוות ומאידך על ספו של סיבוב הופעות העתיד להכניס לו עשרות מיליוני דולרים.

ג'קסון, שמאז זיכויו מאשמת התעללות בקטין מיעט בהופעות בציבור, הסתבך בזמן הזה במספר תביעות מביכות, ביניהן תביעה של נסיך בחריין בגין הופעה של ג'קסון שלא יצאה לפועל ותביעה של במאי הקליפ ללהיט “Thriller‏” נגד ג'קסון בגין אי תשלום תמלוגים. בנוסף, נרמז בדיווחים שונים בתקשורת, שסיבוב ההופעות נוצר בכדי שג'קסון יתגבר על בעיותיו הכספיות, זאת לאחר שהתברר כי הכוכב מעמיד חפצים שונים שלו למכירה פומבית ברחבי העולם. גם העובדה כי ג'קסון עזב את אחוזת הענק שלו "נוורלנד" לפני מספר חודשים, תרמה לספקולציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully