וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחינועם ניני ומירה עוואד לאירוויזיון

עינב שיף

11.1.2009 / 14:26

הסוף לשמועות וההדלפות: אחינועם ניני ומירה עוואד נבחרו לייצג את ישראל באירוויזיון 2009

אחינועם ניני ומירה עוואד נבחרו לייצג את ישראל באירוויזיון 2009. הבחירה נעשתה על ידי וועדה מסדרת של רשות השידור, בראשותו של מנהל מחלקת התרבות בראשות, יואב גינאי. בחירתן של ניני ועוואד נעשתה לאחר ספקולציות רבות, אשר כללו בתחילה את הראל סקעת ומאיה בוסקילה, אליהם פנתה הוועדה. מועמדותם נפלה עקב הסכסוך המתמשך בין סקעת לחברת התקליטים "הד ארצי". לאחר מכן התעניינה הוועדה במועמדותה של מארינה מקסימיליאן בלומין, אך גם זו לא התאפשרה בשל העובדה כי בלומין לא שירתה בצה"ל ולא הצליחה להסדיר את הנושא עם שלטונות הצבא.

משה גביש, יושב ראש רשות השידור והוועדה המאשרת את הבחירה, הביע את תמיהתו בנוגע לספקולציות הרבות שנידונו בנוגע לבחירת הנציג הישראלי, שכן היום התכנסה הוועדה בפעם הראשונה. כעת יציגו ניני ועוואד שלושה שירים, כאשר הבחירה בשיר המייצג תתבצע על ידי צופי הערוץ הראשון ובשיתוף תחנת הרדיו 88FM.

"אנחנו שמחים מאוד על ההחלטה", הגיבו מנהליה של ניני לידיעה. "הוועדה פנתה אל אחינועם וביקשה שתופיע באירוויזיון. אנחנו בדיוק חשבנו איך בימים מגעילים כאלה אנחנו יכולים לתרום וחשבנו שהופעה על במה אירופאית שלא כל כך מפרגנת בדרך כלל, תעזור להעביר מסר של שלום. לשמחתנו הוועדה הסכימה לדרישתנו להופיע במשותף עם מירה, כדי להעביר את אותו המסר".

גמר אירוויזיון 2009 יתקיים ב- 16 במאי במוסקבה. יקדמו לו שני חצאי גמר ב–12 וב– 14 במאי. בשנה שעברה ייצג את ישראל הזמר בועז מעודה, אשר הגיע למקום השמיני בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully