וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולן פה פרות

טלי שריזלי

4.11.2008 / 12:08

בואנוס איירס היא הברצלונה החדשה. כולם נוסעים לשם לחופש, ויש מלא מקומות בילוי ושופינג איכותי. טלי שריזלי מעדכנת מחו"ל

אני לא יודעת אם סיפרו לכם, אבל בואנוס איירס היא ברצלונה החדשה. אם לפני שנתיים, כל בן אדם שני היה עונה "ברצלונה" לשאלה איפה תבלה את חופשתך הבאה, כרגע ידוע לי על לפחות חמישה חברים שמתכננים לבלות לפחות שבוע במהלך החודשים הקרובים באותה עיר ארגנטינאית מפורסמת.

כדי לבחון את התופעה מקרוב, פניתי לחבר אחד, שמתכוון לפקוד את בואנוס איירס במהלך חופשת חג המולד-חנוכה (איך שתרצו להסתכל על זה) הקרובה, וזו לא תהיה הפעם הראשונה. מסתבר שהבחור מכור. השמועות (לפחות אלה שלפני המיתון), מספרות על אווירה רגועה, המון צעירים, מלא מקומות בילוי ואולי העיקר עבורי - שופינג מעניין ואיכותי.

אזור פאלרמו בעיר, הנחשב כבר מספר שנים לטרנדי ומאוכלס בעיקר במסעדות טובות, הממוקמות בתוך עשרות מבנים אלגנטיים בני המאה ה-19, הוא גם בית הגידול של האנשים העומדים מאחורי החנות המקומית המסעירה לאב יו loveyou , שהיא למעשה תמצית המגניבות הארגנטינאית.

מדובר בחבורת מעצבים, ולאו דווקא רק של בגדים, שרצו ליצור לעצמם ולאנשים כמותם חלל שיספק את כל צרכיהם הרוחניים והחומריים. הם הקימו חנות שהיא גם סטודיו, מרחב שבו יוצרים ומוכרים את המוצרים שעובדי הסטודיו עושים.

אהבה ממבט ראשון

המקום התחיל עם שני מותגים ארגנטינאים עצמאיים Soma ו-Puta, לנשים וגברים (בהתאמה). פוטה, שהוקם ב-2004 הוא המותג שהחל את הכל, עם קולקציה בסיסית של טישירטים, סווטשירטים וטרנינגים, בהדפסים גרפיים, בצבעים זרחניים. יותר קרוב לאייטיז מזה לא ראיתי כבר הרבה זמן.

סומה, המותג לנשים, מיועד לבחורות שאוהבות את הטרנינג של החבר שלהן. זהו מותג טרי טרי, שמציג בימים אלה את הקולקציה השנייה שלו, שמיועדת לאביב 2009. שוב עולים לנו הרבה רפרנסים לאייטיז בדוגמת טייץ פסים בשחור לבן המשולב עם חולצת טי בוורוד זוהר, הדפסים ויקטוריאנים על פני חולצות טי ענקיות המשולבות עם מכנסי צינור או מכנסוני מגבת - נראה שהכל הולך.

הקהל הוא בעיקר צעיר, עם תאווה לעיצוב מקורי וחדשני באווירה אירופאית אדג'ית. מלבד הבגדים אפשר למצוא בחנות עוד פריטים שאמורים כנראה להשלים את כל הדרוש לאורח החיים הקליל של הלקוחות - ספרים, חפצי אמנות בובות, סקייטבורדים בעיצוב בלעדי ואפילו פוסטרים.

תחושת הבוסריות של העיצובים, שיש בה גם הרבה חדשנות, מורגשת בהחלט ודומה לרצון לגלות מה יהיה הלאה, שמתעורר אחרי שמכירים מישהו חדש. אולי בגלל זה בחרו החברים את השם loveyou. הם מבטיחים לנו אהבה ממבט ראשון. ומחויבות כבר מההתחלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מתפשטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully