וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע מחוספס פוגש את היפהיפה

טלי שריזלי

28.10.2008 / 8:33

מותג האינדי האוסטרלי "Something" יעשה לכם חשק לבדים מבריקים ושילוב של מכנסיים זערוריים וטישירט ענקית. על קייט מוס זה עבד

בסביבתי הקרובה, אני מכירה חמש בחורות לפחות, המכתירות את שירן של החיפושיות "Something", כשיר האהוב עליהן ביותר. בחירה הגיונית לכל הדעות. כשפגשתי בלייבל האוסטרלי Something Else, תהיתי האם זה השיר שהזדמזם בראשה של הגב' המייסדת, נטלי ווד (ולא לבלבל עם השחקנית), כשחשבה על שם מקורי למותג שלה. אבל מבט קצר על הקולקציה הנוכחית, מוכיח שהבחורה הזו קצת יותר מתוחכמת מלבחור שמות על סתם בסיס שירים אהובים.

ווד נכנסה לתודעת אנשי האופנה, אחרי שהביאה לאוסטרליה את בשורת האינדי, עם המותג הראשון שלה Sample. משם היא המשיכה לחקור תחומים נוספים, עסקה ב"אמנות לבישה", וייצרה קו בגדים שהוא ספק יצירת אמנות ספק קולקציה בשם Beauty of Nature. לאחר מכן, ווד, ילידת מלבורן, הפכה להיות המנהלת הקריאטיבית של מותג הגולשים וילדי האינדי האוסטרלים Insight.

את כל מה שלא השתלב או התאים מבחינת ראייה עיצובית ב-Insight, החליטה ווד להשקיע בקווים העצמאיים שלה Something ו-Something Else שהפציעו באביב 2007.

בתור מי שידועה כאחת שחושבת מחוץ לקופסה, השיקה ווד את הקולקציה הראשונה בדרך אקסצנטרית, בשבוע האופנה של סידני, מאי 2007, על רקע תפאורה של טירה נוטה ליפול, שבמעברים שבין דלתותיה הסתובבו דוגמניות בצורה חולמנית בבגדים מרופטים.

שמלה פרחונית עם ריצ'רצ'ים

יש בעיצובים של ווד משהו מאוד חוקר, אך גם משועשע, שמעניק תמונה עיצובית מאוד עצמאית ואחרת. נראה כי בשונה מניהול קריאטיבי בחברת ענק, ב-Something ווד נשארת נאמנה יותר ליצירתיות הטבעית שלה וזה מתבטא ברמות גימור מעולות, בדים איכותיים וגזרות לגמרי לא שגרתיות.

ההתכתבות בין Insight ו-Something ניכרת בכל פינה, כמו לדוגמה השימוש בהדפסים פנטסטיים בהשארת דמויות אגדתיות או השילוב הנצחי בין טישירט גדולה בכמה מידות, על מכנסיים זעירים. אבל בשונה מ-Insight, שאמור לספק תשובה כללית יותר למכנה משותף גדול יותר, ב-Something הרעיון נותר מדויק וקוהרנטי. כאילו לקחו את העיצובים המוכרים והביאו אותם לרמה של שלמות, של עריכה מוגמרת.

הקולקציה כבר משכה סלבריטאים שונים כמו מרי קייט אולסן וקייט מוס, אבל נראה שהדבר הכי טוב בקולקציה, הוא שלמרות רמת הגימור הגבוהה היא לא מאוד יקרה וטווח המחירים נע בין 70 ועד 150 דולר לפריט.

המראה הסתווי שמציעה לנו כרגע ווד, רווי בעיצובים בהשראת "הטבע והמחוספס פוגש את היפהיפה". בין ההפריטים האהובים עלי ביותר, שמלה פרחונית עם הרבה אדג'יות בדוגמת רוכסנים קטנים במרפקים, וסוודר עם הדפס נמר, שאולי קשה להסתכל עליו מבלי להתחיל לזמזם את השיר מתוך "רוקי", אך ייראה מצויין עם טייץ מבריקים. המוצלח מכולם הוא קרדיגן ענק ושחור, בעל שוליים אפורים, שנראה כי יהיה אחד מהפריטים שלא אפרד מהם בחורף הקרוב.

את רשימת החנויות של something ברחבי העולם, אפשר לראות בלינק המצורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully