וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תני להיות הארנק שלך

טלי שריזלי

7.10.2008 / 0:58

בשוק הפיות בניו יורק יש בגדים שלוקטו לאלה שהסגנון שלהם נוטה לקיצוני. טלי שריזלי ממשיכה לעשות שופינג מעורר קינאה

כששומעים לראשונה את שמו של הבוטיק "שוק הפיות" "Pixie Market" בניו יורק, התמונה הראשונה שרצה בראש היא של יצורות קטנטנות וזהובות שיער, בשמלות מיני ירוקות שמסדרות בשורה מיני שיקויים. ובכן בלונדיניות זעירות בשמלות קצרצרות בהחלט עושות כאן שופינג והן מעמיסות פה לשקיות בעיקר פריטים של מעצבים בינלאומיים עולים.

מייסדות הבוטיק הן Magda Pietrobelli ו-Gaelle Drevet, שהגשימו חלום ופתחו לפני כשנתיים מעין שוק אופנה פרטי משלהן בלואר איסט סייד בניו יורק, בתקופה בה השכירות במקום הייתה נמוכה ולפני שהפך למעוז הבילויים העכשווי. בחנותן הן מחזיקות אסופה קטנה ומעניינת של שמלות, חולצות, נעליים ואקססוריז, נועזים ושובבים. המטרה שלהן היא להציע אופנה כיפית, נגישה ובעיקר לא כל כך יקרה, בזמן שבוטיקים נוספים שנהרו לאזור אחריהן, מרשים לעצמם להפקיע מחירים וסגנונות.

'פיקסי מרקט', מארחת בגדים של מעצבים שבדרך כלל אין להם יותר מאשר עמוד מיי-ספייס. בעלות החנות, שנראה כאילו דבר לא עוצר בעדן, מסתובבות בעולם ומביאות עמן את מיטב הסחורה, שתעניין את כל מי שסגנון הלבוש שלו נוטה יותר לכיוון הקיצוני. התוצאה - בגדים מגוונים ומרשימים בתחלופה כמעט שבועית.

ככל שתחשבי עליה יותר - היא תעלה פחות

בחנות אפשר למצוא מותגים מקומיים כמו Rojas ו-Jamison, שחולקים את החלל עם מעצבים מתחילים בינלאומיים, כמו Kaviar Gauche הברלינאי, Ludmilla הפריזאית ו-Joline Jolink מאמסטרדם.

הצמד המייסד Pietrobelli ו- Drevet גם מעצבות לחנות שני קווים עצמאיים. החד הוא Sullivan&Sullivan, המורכב משמלות ופריטי שני חלקים והשני הוא קו מקסים של נעליים בהשראת שנות ה-20 שנקרא Maud ומיוצר בפורטוגל.

אחרי ההצלחה הכבירה של פיקסי בחוף המזרחי, הוקם בקיץ 2007 סניף דומה בלוס אנג'לס ולפני כשנה נפתח אתר אינטרנט, בו ניתן לקנות את מירב הפריטים שבחנות, כולל משלוח חינם על כל קנייה מעל 150 דולר (עסקה שווה, שכן 2-3 פריטים והשגת את המכסה).

בקולקציה האחרונה שהגיעה לחנות ומופיעה גם באתר האינטרנט, אפשר לראות הרבה בגדי אובר-סייז: קרדיגנים חורפיים ענקיים, שמלות טישירט גדולות ביותר, שייראו נפלא עם גרביונים צבעוניים ומגפוני עור קטנים, לצד צעיפי ענקיים וצבעוניים עם הדפסים גרפיים.

המחירים בהחלט הגיוניים ורוב הפריטים עומדים בטווח המחירים שלא עולה על 170 דולר, וחוץ מזה תחלופת הפריטים בחנות מהירה, מה שמגביר את הסיכוי לכך שהשמלה שאהבת נורא לפני שבועיים בוודאי תוריד ממחירה 20% ככל שתחשבי עליה יותר.

ואני מסכמת

פיקסי מרקט כיאה לשמה היא בהחלט שוק, אך לא במובן הפחות אטרקטיבי של המילה. מלבד אווירה משוחררת ונטולת יומרות, המלווה בשיחה קולחת עם מנהלת החנות, הקסם שלה טמון במבחר שלם של פריטי אופנה, שיוצרים מראה שלם, קוהרנטי של פיה מודרנית, דמות נשית שלמה ומכשפת, שבטח נמצאת גם בכן.

Pixie Market NYC - 100 Stanton Street (between Orchard & Ludlow) New York, NY 10002

Pixie Market LA - 7950 west 3rd Street (between Fairfax & Edinburgh) Los Angeles, CA 90048

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully