וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ספויילר אופנתי

טלי שריזלי

26.8.2008 / 0:13

ההפתעה המובטחת בעונה השנייה של גוסיפ-גירל, גרמה לטלי שריזלי לחקור מי המעצבת האמיתית שעומדת מאחורי דמותה של אלינור וולדורף

הנושא החם ביותר כרגע במנהטן המהבילה, הוא עד כמה לוהטת תהיה העונה הבאה של "גוסיפ-גירל", סדרת הפאן על הצעירים והעשירים בניו יורק. דבר אחד אנחנו יודעים בוודאות לגבי העונה החדשה - בכל הקשור לאופנה, היא תעלה בכמה רמות על העונה הקודמת.

מתברר כי מעצבת האופנה אביגייל לוריק Abigail Lorick, זו שאחראית למעשה על הבגדים שמעצבת בסדרה דמותה של "אלינור וולדורף", עומדת להשתתף לראשונה בשבוע האופנה הקרוב של ניו יורק. גם באחד מפרקי העונה השנייה, עומדת להיערך תצוגת אופנה במסגרת שבוע האופנה בניו יורק, שתהיה כמובן לא פחות ממדהימה וכנראה תכלול את אותם בגדים שהוצגו בתצוגה "האמיתית".

גם אם אינכם מתחברים לקווי העלילה המופרכים של "גוסיפ", שהיא למעשה גרסת האפר-איסט סייד ל"בברלי הילס 90210", שווה לבדוק את עבודת הסטיילינג המדהימה שמושקעת בסדרה. גוסיפ סומנה כבר מזמן כאחת הכתובות המעניינות ביותר לאופנה עכשווית, פורצת ומסעירה ועבור כל חובב אופנה ממוצע, כל פרק הינו תאווה לעיניים.

אביגייל לורקין, דוגמנית לשעבר ומעצבת בתחילת דרכה, הקימה קו אופנה עצמאי, הנושא את שמה בשנת 2007. למרות שגדלה באחד מאיי פלורידה, רחוק מערים גדולות וסואנות, עקבה לוריק כבר מילדות אחרי סצנת האופנה.

בגיל 11 כבר קראה ווג וידעה שתגור יום אחד בניו יורק, כשהחלום הגדול ביותר היה להיות מעצבת אופנה. היא עזבה את הבית בגיל 18 והתגלתה ע"י סוכנות "פורד" ששלחה אותה לדגמן באירופה ולהצטלם לשערים של הארפר'ס באזאר ו-אל. אחרי שדיגמנה עבור אוסקר דה לרנטה וולטינו, התגוררה בפריז ובמילנו ובעיקר סובבה הרבה ראשים, עברה ב-2003 לניו יורק ונרשמה ללימודי אופנה ב-FIT.

המראה האופנתי שמייצרת לורקין, היא של נסיכה דרומית, מעין גירסה מודרנית לסגנון והתעוזה של סקרלט או'הרה, שאף הולם להפליא את דמותה של "בלייר וולדורף", בתה בסדרה של מעצבת האופנה "אלינור וולדורף", שגם מקפידה ללבוש את הבגדים שמעצבת אמה.

באתר שלה, מספרת לורקין כי ההשראה הגדולה שלה היא סבתה, , שתמיד אמרה לה "לפני שאת יוצאת מהבית, תוודאי שיש לך טיפה צבע". את אותה טיפת צבע, מגשימה לוריק גם בקולקציית סתיו 09', המורכבת ברובה מחצאיות או שמלות. לורקין משחקת עם המשמעות העכשווית של להיות ליידי. המראה המתקבל הוא של בת אצולה אלגנטית אך נוחה ומשוחררת. שחור הוא הצבע הבסיסי, אליו מתווספים בזה אחר זה, כחול, כסף וזהב.

אצל לוריק אין טרנדים, היא מכוונת אל העל-זמני, לא תראו אצלה רוכסנים בולטים או כחול מחשמל אלא גזרות גבוהות, חצאיות תפוחות וכן, גם מיני. באתר של לוריק, ניתן למצוא את מגוון המקומות בהם ניתן לקנות את הפריטים. נראה שמה שטוב ל"גוסיפ גירל", טוב מאוד גם למכירות והבגדים של לוריק נמכרים בלא פחות מ-20 מדינות ברחבי העולם. באתר האינטרנט ניתן למצוא פריטים מעונות קודמות בהנחות של יותר מ-50%, שבהתחשב בהעדר הטרנדיות שלהם, נראה כמו עסקה כדאית ביותר.
.
לוריק מכנה את הנערה אותה היא מלבישה "Lorick Lady", בחורה המספרת סיפור של קסם קלאסי ועכשווי בעת ובעונה אחת. אך כרגע הסיפור המעניין יותר הוא כיצד ייראו בלייר וסרינה במלוא עוצמתן, כמו גם ג'ני האמפרי המתוקה, שזכתה להתמחות אצל המעצבת וולדרוף בפרק הסיום של העונה הקודמת. ואולי יותר מכך, האם השחקנית טיילור מומסן (ג'ני האמפרי) תדגמן גם בתצוגה האמיתית של לוריק במהלך שבוע האופנה הניו יורקי? מי יודע? יש גבול לכמות הספוילרים...

מחירים:
חולצות וחצאיות: החל מ-200 דולר
מכנסיים: החל מ-200
שמלות: החל מ-300 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully