וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בלוחות השידורים ביום השואה

15.4.2007 / 9:42

סרטים ותוכניות רבות יעלו על המסכים הערב ומחר, ביניהם הסרט "מסיבת יום הולדת" של יעל פרלוב

כמדי שנה, לוחות השידורים של הערוצים השונים יוקדשו, לקראת יום השואה ובמהלכו, לסרטים ותוכניות שהופקו במיוחד.

הערב בשעה 21:55, ישודר בבכורה בערוץ 8 הסרט "מסיבת יום הולדת" של יעל פרלוב. הסרט מספר על קבוצה של 25 ניצולי שואה החוגגת את היום בו ניצלו ממחנות הנאצים מדי שנה, ב-5 במאי. הסרט עוקב אחריהם לגטו קובנה, מחנה אושוויץ, וחייהם בישראל.

בערוץ 1 ישודר ביום שלישי ב-20:15 בערב, סרט בשם "קשר השתיקה", על ניצולי שואה שלא משתפים את אהוביהם בחוויותיהם הקשות מהתקופה ההיא. הסרט ידון בהשפעת הטראומה על הדור השני והשלישי לשואה.

לאחר מכן, בשעה 21:40, במסגרת רצועת "הסיפור האמיתי" לסרטים דוקומנטרים, ישודר באותו הערוץ סרטו של מיכה שגריר, "טור דה פינאלי". הסרט מספר את סיפור מסעם של רוברט וגד פינאלי למקומות בהם גדלו במהלך מלחמת העולם השניה, ועל דרכי השרדותם בה. פסקול הסרט הולחן על ידי המוזיקאי שלמה מזרחי.

ערוץ הילדים נערך אף הוא ליום השואה, וישדר את הסרט "הסוד של סבא", הערב בשעה 19:40. הסרט הצרפתי מספר את סיפורו של איון בן ה-12 שנשלח בזמן מלחמת העולם השניה להתגורר עם סבו. לפני כן, ב-17:15, הילדים יוכלו להתחבר לשואה דרך פאנל של ארבעה ילדים כמוהם, שישתפו את מנחי הערוץ בחוויותיהם האישיות, המשפחתיות, והלאומיות בהקשר ליום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully