וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק עולה ב-0.5%

עומרי כהן

27.12.2006 / 16:34

אלווריון עולה ב-4% לאחר שדיווחה על עסקה חדשה בהודו. עסקה בארה"ב לאופטיבייס. טבע עולה ב-0.3%

בוול סטריט נפתח המסחר בעליות שערים מתונות. מדד נאסד"ק עולה ב-0.5% ומדד דאו ג'ונס מוסיף 0.5%. בקרב המניות הישראליות אלווריון מוסיפה 3.8% לאחר שדיווחה על עסקה חדשה בהודו. קומברס עולה ב-0.4% ואילו הוסיפה 0.3%.

סקירת טרום מסחר

התרוממות הרוח והאופטימיות שמביאה עימה תקופת החגים לעולם הנוצרי, תורמות בדרך כלל לעליות שערים בבורסות וול סטריט, בשבוע שבין חג המולד לראש השנה האזרחית. אתמול נפתח שבוע המסחר המקוצר בעליות שערים של כ-0.5% במדדים המובילים, וגם היום מצביעים החוזים העתידיים על מגמה דומה, כשברקע אווירה חיובית בשוקי המניות בעולם כולו.

כשעה לפני הפתיחה מצביעים החוזים על עליות 0.4% ו-0.3% בנאסד"ק 100 וב-S&P 500, בהתאמה. עם זאת, נתונים ממגזר הנדל"ן למגורים שיפורסמו עוד לאחר הפתיחה, עשויים להשפיע על מגמת המסחר היומית. בוול סטריט צופים בממוצע, כי בחודש שעבר גדלו מכירות הבתים החדשים בארה"ב ב-1.1% לקצב של 1.015 מיליון יחידות דיור בשנה, לאחר שרשמו נפילה של 3.2% באוקטובר.

בקרב המניות הישראליות תיסחר ספקית הפתרונות להעברת שידורי וידיאו דיגיטליים, אופטיבייס, בהשפעת עסקה נוספת בארה"ב בהיקף מוערך של מאות אלפי דולרים. במסגרת העסקה הנוכחית, תספק אופטיבייס לחברת טלפון מובילה בצפון דקוטה פתרונות להעברת שידורי טלוויזיה רב ערוצית ברשתות הטלפון (IPTV).

את תשעת החודשים הראשונים של 2006 סיימה החברה עם ירידה של 32% בהכנסות ל-12.6 מיליון דולר, אולם גם עם קיטון של 35% בהפסד הנקי ל-2.4 מיליון דולר (22 סנט למניה), בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, הצהרה אופטימית על עסקות גדולות בצנרת מצדו של סמנכ"ל הכספים של החברה, דני לוסטינגר, וכן דיווחים על כמה עסקות חדשות בחודשיים האחרונים, הקפיצו את מניית החברה בכמעט 40% מאז פרסום הדו"חות הרבעוניים בסוף אוקטובר.

אלווריון חתמה על עסקה בהיקף מוערך של מיליוני דולרים בודדים עם ספקית שירותי התקשרות ההודית, איירסל. לדברי אלווריון, מרחיבה איירסל את רשת התקשורת שלה, והיא מתכוונת להשתמש במערכת ה-BreezeMAX 3300 של אלווריון על מנת להקים רשת אלחוטית ב-50 ערים בצפון ובמזרח הודו.

רדוור, המפתחת מתגים לניהול ואבטחת התעבורה ברשתות אינטרנט ו-IP, התקינה פתרון לשיפור ביצועי הרשת של אתר play65, בהיקף כספי של 350 אלף שקל. אתר play 65 הוא אתר השש-בש הגדול ביותר בעולם, המאפשר לאלפי גולשים ברחבי העולם לשחק במשחק הפופולרי ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully