וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: קומברס עולה ב-0.3%

עומרי כהן

30.11.2006 / 23:03

צ'ק פוינט עולה ב-0.3%. אודיוקודס מוסיפה 1.2%. הנאסד"ק מטפס ב-0.1%. דאו מוסיף 0.2%

בוול סטריט נפתח המסחר בעליות קלות. מדד נאסד"ק מוסיף 0.1% ומדד דאו ג'ונס עולה ב-0.2%. בקרב המניות הישראליות, קומברס עולה ב-0.3% בתגובה לעסקה חדשה בהיקף עשרות מיליוני דולרים, עליה חתמה החברה בסין. צ'ק פוינט עולה גם היא ב-0.3% ואילו אודיוקודס מוסיפה 1.2%.

סקירת טרום מסחר

שוק המניות האמריקאי שוב הראה אתמול חוסן, כאשר השלים יומיים של עליות שערים לאחר מימוש הרווחים האגרסיווי ביום שני. המדד המקיף לבחינת ביצועי שוק המניות האמריקאי, S&P 500, עלה ביומיים האחרונים ב-1.3% והחזיר כמעט במלואה את הירידה מיום המסחר הראשון של השבוע.

גם היום מצביעים החוזים העתידיים על פתיחה חיובית של יום המסחר, עם עליות של 0.2% במדדי המניות המובילים, כשברקע המתנה לנתוני ההכנסה האישית וההוצאה פרטית. כמו כן, יפורסמו היום נתונים על פעילות המגזר היצרני באיזור המערב התיכון בארה"ב, וכן מכירות רשתות השיווק הגדולות בחודש האחרון.

הנפט הגולמי השלים אמש זינוק תלת יומי של 5.3% לקראת ההתקררות הצפויה במזג האוויר בצפון מזרח ארה"ב, אשר תגביר כנראה את הביקוש לנפט לחימום. נתונים על ירידה חדה במלאי הדלקים בארה"ב, תרמו גם הם לזינוק החד אמש. היום עולה מחיר הנפט ב-18 סנט נוספים ל-62.64 דולר לחבית.

בקרב הישראליות תיסחר קומברס על רקע עסקה גדולה, בהיקף של עשרות מיליוני דולרים, בסין. קומברס, המספקת שירותי ערך מוסף למפעילות הטלקום, דיווחה היום על מכירת חבילה מורחבת של שירותי השלמה וניהול שיחות לחברת הסלולר הסינית יונאן מובייל, מקבוצת צ'יינה מובייל. מקומברס נמסר, כי חבילת הפתרונות שנרכשה מאפשרת פריסה מהירה של מערכת הודעות מולטימדיה, פתרונות תוכן, התאמה אישית ויישומי קול.

יונאן מובייל היא מפעילת שירותי התקשורת המובילה במחוז יונאן שבדרום-מערב סין. החברה משרתת מעל 10 מיליון מנויים ונמצאת במגמת גידול מואצת. יונאן מובייל נמצאת בבעלותה המלאה של צ'יינה מובייל, חברה הסלולר הגדולה בעולם במונחים של מספר מנויים.

מניית הלת’קר זינקה אמש ב-107.9% במחזור עצום של 3.1 מיליון מניות, לאחר שהחברה הקטנה מפתח תקוה חתמה על מכתב כוונות לקראת הסכם משולש, אשר יעביר את פעילותה מתחום ערכות האבחון הרפואיות לתחום המפתחת של דלקי הביו-דיזל. תחום זה נחשב כיום לחם ביותר, לאור הזינוק במחירי הנפט בעולם והחיפוש אחר מקורות אנרגיה חלופיים.

גם תאת טכנולוגיות, המתמחה בייצור ציוד תעופתי, בלטה אמש בזינוק של 21.4%, אשר לווה במחזור גבוה של 1.5 מיליון מניות, לאחר שהחברה פירסמה תוצאות כספיות טובות לרבעון השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully