וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצח כדורגלן בליגה הארצית

רוני זינגר-חרותי

21.11.2006 / 16:26

טיבי טיבי, תושב טירה בן 27, נמצא ירוי בראשו בביתו. אחיו בן ה-23, שנמלט מהמקום, נעצר והודה בביצוע המעשה

תושב טייבה, בן 23, הודה היום ברצח אחיו, שחקן כדורגל, בן 27, בעת שהיה בביתו. בגלי צה"ל דווח, כי לדבריו, הוא ירה בטיבי בעקבות התעללויות חוזרות ונשנות מצידו. הכדורגלן הוא טיבי בשארה, המוכר יותר לחובבי הספורט בשמו טיבי טיבי. הנרצח שיחק בליגה הארצית (בני טמרה) ובעבר שיחק בליגה הלאומית.

הדיווח הראשוני על האירוע התקבל במשטרה סמוך ל-13:00, לאחר שנמסר על תושב טירה שנמצא ירוי בראשו בחדר בביתו בעיר. השוטרים מצאו את טיבי טיבי כשהוא פצוע באורח אנוש. הוא פונה לבית חולים מאיר בכפר סבא אך בדרך לשם נקבע מותו.

בזירת האירוע לא נמצא אקדח וכך הסיקו השוטרים כי הרוצח נמלט מהמקום עם כלי הנשק. החשד נפל על אחיו של הנרצח, שהיה מסוכסך עמו, והמשטרה פתחה במצוד אחריו ועצרה אותו לבסוף.

טיבי טיבי: פרופיל (יואב ויכסלפיש, מערכת וואלה!)

טיבי טיבי המנוח הצטרף העונה לבני טמרה מהארצית, לאחר ששוחרר ממכבי אחי נצרת מהלאומית במהלך אוגוסט. הוא גדל בטירה וצבר ניסיון בלאומית במדי אחי נצרת ובעיקר בהפועל ירושלים. טיבי נחשב לבורג חשוב בקבוצה הירושלמית לצידם של שי אהרון, אופיר עזו, רם סטי ודן רומן אצל המאמן מישל דיין (שחקן כנף ימני) לפני שתי עונות ואצל יאיר אסיאג (מגן ימני) בעונה הקודמת.

טיבי טיבי נחשב לאהוב הקהל ששר לו "טיבי טיבי אדום בנשמה", והיה ידוע במהירות שלו. בפגרה הוא צד את עינו של אייל לחמן ונבחן בהפועל פ"ת, אבל לא הוחתם. בתחילת העונה טיבי טיבי לא מצא לעצמו קבוצה, ישב בבית, עד שבני טמרה פנתה אליו אחרי שהעונה החלה.

קשר הכח דן רומן: "הוא היה בנאדם מדהים. מאוד אהבתי אותו. בעונה שעברה די התקרבנו, ואני בהלם בגלל המקרה. היינו בקשר גם אחרי שהוא עזב".

בעקבות האירוע, משחק גביע הטוטו בין בני טמרה לסקציה נס ציונה שנקבע להיום, נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully