וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2013: סקר הפייסבוק הגדול של וואלה!

למי תצביעו בבחירות הקרובות? ולמי יצביעו חבריכם? ומה עם יתר הגולשים? השתתפו בסקר ועזרו לנו לגלות: איך הייתה נראית הכנסת אם הייתה מורכבת על ידי גולשי וואלה! ופייסבוק

איך תיראה הכנסת הבאה? כדי לגלות זאת נצטרך להמתין ל-22 בינואר. אך בינתיים, אנו מציעים לכם את הדבר הכי קרוב שאפשר: הצביעו בסקר הגדול של וואלה!, לצד עוד מאות אלפי גולשים, וצרפו את תמיכתכם - דרך פרופיל הפייסבוק - לאחת מ-34 המפלגות. ההצבעה מתאפשרת פעם אחת בלבד, אך אל דאגה - באפשרותכם יהיה להתחרט ולשנות את הצבעתכם ככל שתרצו.

לאחר ההצבעה תוכלו להתעדכן בתוצאות עד כה, ולראות כיצד הצביעו עד אותו רגע הגולשים, ואיזו כנסת תקום על בסיס הצבעותיהם. תוכלו גם לסנן את התוצאות ולראות איך הצביעו רק חברי הפייסבוק שלכם - ולגלות איך הייתה נראית הכנסת אם רק הם היו הבוחרים. מתלבטים? אתם מוזמנים להיעזר במפת המפלגות המלאה של וואלה!, עם מידע מפורט על כל הרשימות, המצעים והמועמדים.

אתם מוזמנים לשתף את הצבעתכם ולהזמין גם את חבריכם להשתתף - ככל שיצביעו יותר אנשים, כך נקבל תמונת מצב מהימנה יותר של המפה הפוליטית שלכם. אנו דואגים לשמור על פרטיותכם - באפשרותכם להצביע באופן גלוי ולפרסם למי הצבעתם, או להצביע באופן אנונימי, וקולכם עדיין ייספר.

הסקר יופיע באתר עד יום הבחירות. אתם מוזמנים להיכנס מדי פעם ולהתעדכן כיצד משתנות התוצאות, ככל שההצבעות מצטברות.

השתתפו בסקר - ולאחר ההצבעה תוכלו לצפות בתוצאות עד כה, המוצגות במנדטים (אחוז החסימה הוא 2%). אם ברצונכם להצביע מבלי שזהותכם תיחשף, סמנו "וי" בתיבת ההצבעה האנונימית בתחתית הסקר

* הסקר אינו מתיימר להוות ניבוי סטטיסטי לתוצאות הבחירות, אלא רק לשקף את דעותיהם של גולשי וואלה! ופייסבוק שבחרו להשתתף בו

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully