וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: בנט זוכה ל-13 מנדטים, אמסלם נכנס לכנסת

יומיים לאחר בחירתו ליו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט יכול להיות מרוצה מנתוני סקר שמצביע על זינוק במספר המנדטים. בשורה גם לח"כ אמסלם - "עם שלם" בראשותו זוכה ל-4 מנדטים

יומיים לאחר בחירתו של נפתלי בנט ליו"ר הבית היהודי, סקר חדש מצביע על התחזקותה של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת שיתקיימו ב-22 בינואר. לפי סקר פאנלס שנערך עבור ערוץ הכנסת, הרשימה המאוחדת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי מקבלת 13 מנדטים, לעומת 7 מנדטים לשתי המפלגות בכנסת הנוכחית. הסקר גם מצביע על כך שמפלגתו של חבר הכנסת חיים אמסלם, עם שלם, עוברת את אחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים. בסקר, שנערך אתמול באמצעות האינטרנט, השתתפו 498 משיבים, וטעות הדגימה היא 4.3%.

נפתלי בנט נבחר ליושב ראש מפלגת הבית היהודי, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
מביא עוד מנדטים? בנט/נמרוד סונדרס

לפי נתוני הסקר, הליכוד ביתנו מקבלת 36 מנדטים, העבודה עם 23, יש עתיד של יאיר לפיד עם 13, ש"ס עם 10, יהדות התורה עם 5, מרצ גם כן עם 5, חד"ש ורע"מ-תע"ל כל אחת עם 4, בל"ד עם 3 וקדימה והעצמאות אינן עוברות את אחוז החסימה. מהנתונים עולה כי גוש הימין מקבל 64 מנדטים, וגוש המרכז שמאל- 56.

בתשובה לשאלה בדבר שביעות הרצון מבחירתו של בנט לראשות הבית היהודי, אמרו 29% מהמשיבים כי הם מרוצים, 8% ענו כי אינם מרוצים ו-63% השיבו "לא משנה". בקרב הציבור הדתי, אמרו 75% כי הם מרוצים, 7% בלבד לא מרוצים ול-18% לא משנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהסקר עולה עוד כי רוב הציבור הדתי בעד רשימה משותפת של האיחוד הלאומי והבית היהודי. 80% מהנשאלים ענו כי המפלגות הללו צריכות לרוץ יחד, 11% ענו שהן לא צריכות לרוץ יחד ו-9% ענו כי לא משנה להם. בקרב כלל הציבור תמכו במהלך 40%, בעוד 9% נגד ולרוב- 51%, לא משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully