וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרים: בין 35 ל-42 מנדטים ל"הליכוד ביתנו"

לפי סקר ערוץ 10, התחזיות של נתניהו וליברמן לא עומדות במבחן הציבור, והאיחוד זוכה לתוצאה עגומה מבחינתם. העבודה עם 23 מנדטים, ש"ס עם 14, יש עתיד עם 13, קדימה 5, מרצ 4

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

"56 מנדטים" לחוד ומציאות לחוד: הרשימה המאוחדת של הליכוד וישראל ביתנו - "הליכוד ביתנו" - זוכה ל-35 מנדטים בלבד שלא כמו 56 המנדטים שצפו ראשיה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ אביגדור ליברמן, כך לפי סקר שפרסם הערב (ראשון) ערוץ 10, בו העבודה זוכה ל-23 מנדטים. לפי הסקר, ש"ס עם שובו של דרעי עולה ל-14 מנדטים, יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם 13 מנדטים, הרשימה המאוחדת של הבית היהודי עם תשעה מנדטים, יהדות התורה שומרת על כוחה עם שישה מנדטים, קדימה מתרסקת לחמישה מנדטים בלבד ומרצ עולה לארבעה מנדטים.

לפי סקר של "מאגר מוחות" שפורסם הערב בערוץ 2, התוצאות לאיחוד בימין פחות קשות: הליכוד ביתנו מקבלת 42 מנדטים, העבודה – כמו בסקר ערוץ 10 – מקבלת 23 מנדטים, מפלגת יש עתיד זוכה לתשעה מנדטים, ש"ס עם 13 מנדטים, קדימה עם שלושה מנדטים בלבד ומרצ עולה לשישה מנדטים. מפלגת עצמאות, להבדיל מסקר ערוץ 10, עוברת את אחוז החסימה וזוכה לשלושה מנדטים.

הרשימה המשותפת "הליכוד ביתנו" - כותרות אחרונות
הוא מפחד? נתניהו ישכנע ראשי רשויות לתמוך באיחוד
פרסום ראשון: ליברמן סיכם עם נתניהו - ימשיך במשרד החוץ
מזכירו הצבאי של נתניהו יודיע על סיום תפקידו

אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו מודיעים על איחוד לקראת הבחירות, אוקטובר 2012. עומר מירון
לא לזה הם ציפו. נתניהו וליברמן בהודעתם על האיחוד, בשבוע שעבר/עומר מירון

לאחר הודעתם של נתניהו וליברמן על ריצה משותפת בשבוע שעבר, מסרו גורמים בליכוד כי נתניהו הזמין סקר שתוצאותיו ניבאו לרשימה המאוחדת 56 מנדטים, לעומת 45 מנדטים - 30 לליכוד ו-15 לישראל ביתנו - שהוערכו לשתיהן יחד, בריצה נפרדת. ההבדל הלא-מהותי בין הרצוי למצוי בתוצאות האיחוד, הוביל לסגירת הפרטים האחרונים עם ליברמן, בסמוך ליום הולדתו של ראש הממשלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

לבני: "ישראל הפכה לגטו בעולם"

נתון שעשוי לשנות את תוצאות הסקרים הבאים נעוץ בחזרתה האפשרית של שרת החוץ ויו"ר קדימה לשעבר, ציפי לבני, שטרם הודיעה על החלטתה אם להתמודד בבחירות הקרובות - ובאיזו רשימה. "לצעירי הארץ נמאס מפוליטיקאים, אך אין ברירה. אותם נבחרי ציבור הם שיקבעו לאן נלך", אמרה היום בשובה מכנס של "התנועה הירוקה", שם צוין יום הזיכרון השנתי לראש הממשלה המנוח יצחק רבין. "אנחנו חייבים לומר את האמת על מה שקורה בירושלים, יש שם פוליטיקה נטולת ערכים וקווים אדומים. אני לא אביא בריסטול ואשרטט את הקווים", כיוונה לבני לנאומו האחרון באו"ם של נתניהו.

"זה לא סוד שיש ציפייה ממני", הודתה לבני, "המפלגה שלי קיבלה החלטה להעדיף יו"ר אחר על פני, אני כיבדתי את ההחלטה והחלטתי לעזוב את הכנסת". לדבריה, "במשך ארבע שנים האכילו את אזרחי ישראל בפחד, הפכנו את עצמנו לגטו בתוך העולם. בואו נחשוב מה אנחנו יכולים לעשות חוץ מלהתאחד סביב הפחד. אם חולפת על פנינו הזדמנות – יש לקחת אותה", הוסיפה מבלי להתייחס לעתידה הפרטי במערכת הפוליטית.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully