וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 בתנועה ילדה: "מקווה לעוד בשורות טובות היום"

פנחס וולף

22.1.2013 / 8:34

מירב כהן ילדה הלילה לאחר שלוותה לבית החולים בידי יו"ר מפלגתה, ציפי לבני. לוואלה! חדשות אמרה הבוקר: "זה ללא ספק הרגע המרגש בחיי, מקווה להפוך היום לאמא וחברת כנסת"

מועמדת "התנועה" לכנסת ה-19, מירב כהן, ילדה בת הבוקר (שלישי) בבית החולים איכילוב בתל אביב, אליו הובהלה במהלך הלילה. את כהן, שהוצבה במקום התשיעי ברשימת המפלגה, ליוותה לבית החולים יו"ר המפלגה, ציפי לבני. בשיחה עם וואלה! חדשות, אמרה כהן כי "זה ללא ספק הרגע המרגש בחיי, ואני מקווה שהיום הזה יסתיים עם עוד בשורה משמחת ואהפוך ביום אחד לאמא ולחברת כנסת".

"הלידה עברה בקלות ובשלום, ואני מודה לכל האנשים שדאגו לי ובעיקר לציפי שלקחה אותי אתמול לחדר הלידה והייתה מקסימה ואמהית", הוסיפה כהן.

מספר 9 בתנועה מירב כהן ובעלה, מלווים על ידי ציפי לבני לחדר הלידה. באדיבות המשפחה
"הרגע המרגש בחיי". לבני וכהן בבית החולים, הלילה/באדיבות המשפחה

לבני התקשרה לכהן הבוקר וברכה אותה ואת יובל בעלה על לידת בתם. לבני איחלה להם אושר בריאות ושמחה ואמרה כי "מירב נשמעת מאושרת וקורנת. היא סיפרה על הלידה ועל התינוקת המקסימה. התינוקת הרכה היא התינוקת של כולנו".

מהסקרים האחרונים עולה כי כהן בת ה-29 נמצאת על סף כניסה למשכן מהמקום התשיעי ברשימת התנועה. בירושלים החליטו מספר פעילים וחברים להרים את הכפפה, לכבודה של חברת מועצת העיר ואחת ממייסדי תנועת "התעוררות" בבירה, והם צילמו עצמם במקומות שונים בירושלים, אוחזים שלט תמיכה ובו קריאה לירושלמים להצביע לתנועה, כדי להכניס לכנסת את כהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תושבי ירושלים התגייסו למען חברת מועצת העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כהן נולדה וגדלה בירושלים ולמדה בתיכון הראל שבמבשרת ציון. את שירותה הצבאי ביצעה בגלי צה"ל, ובהמשך מונתה לדוברת במשרד ראש הממשלה בימי כהונת אריאל שרון. היא נודעה בתור מובילת שינויים חברתיים בבירה, בהם המאבק למען אוכלוסייה עובדת, ונגד כפייה חרדית. אחרי המאבק להשארת חניון קרתא פתוח אמרה: "היה פה מאבק והוא הצליח. זו תחושה אדירה של סיפוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תושבת העיר מביעה תמיכה בכהן, שנאבקה נגד הכפייה הדתית בבירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully