וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: "אמנון יצחק מגדף, לא רוצה שיבוא אליי"

17.1.2013 / 11:30

המנהיג הרוחני של ש"ס יצא חוצץ נגד העומד מאחורי מפלגת "כח להשפיע". בפגישה עם רבני העדה התימנית הוא אמר: "יצחק מחליש אותנו. הוא שופך כל חמתו על בני ביתי ומבזה אותם"

צילום: מטה ההסברה של ש"ס, עריכה: יאיר דניאל

קרב רב: הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס, התבטא אמש (רביעי) בחריפות נגד אמנון יצחק, המזוהה עם מפלגת "כח להשפיע". במפגש עם משלחת של רבני העדה התימנית, שהגיעה למעונו, אמר הרב יוסף כי יצחק מחרף את בני ביתו וכי הוא אינו מעוניין להיפגש עמו.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב יוסף בפגישה עם רבני העדה התימנית, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהיגה הרוחני של ש"ס קרא לרבנים לסייע למפלגתו ואמר: "תעזרו לנו שנוכל להתגבר על כל הדברים האלו. יש יוצא דופן אחד כמו אמנון יצחק שמחליש אותנו. במקום שאנחנו נתגבר על האויבים שלנו כאיש אחד, חברים, נתגבר בשביל לעסוק בתורה, בשביל להחזיק את התורה. זו מגמתנו. תעזרו לנו. אל תעזרו לו".

"הוא שופך כל חמתו על בני ביתי, מבזה אותם, מחרף ומגדף אותם. הם לא עשו כלום הם לא אמרו כלום", הצהיר הרב עובדיה. "אומר לי: 'אתה רוצה שיבוא אליך?' לא, אני לא רוצה שיבוא אליי. לא מאמין שישמע לי. אני לומד תורה. למה להפסיק את התורה בשביל לדבר שיחה בטלה?. לא שאני שונא אותו, אלא שהוא לא ישמע לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הרב אמנון יצחק בחתונת בנו של שלמה בניזרי, נובמבר 2010. עומר מירון
מקשיב ל"גדולי דור אחרים". אמנון יצחק/עומר מירון

מאז שאמנון יצחק הכריז בפומבי על הקמת מפלגה חדשה, החלו חילופי האשמות בינו לבין נציגי ש"ס. יצחק טען שברב עובדיה יוסף שולטים בני משפחתו ואינם מאפשרים לו להיפגש עמו. בש"ס התייחסו לטענות בחומרה ואמרו שיצחק פוגע אישית בבנו ובכלתו של הרב יוסף - ובאמצועתם פוגע ברב עצמו. בתנועה גם טענו שיצחק אמר שאינו מחויב לשמוע בקולו של הרב יוסף וכי הוא מקשיב לדברים של גדולי דור אחרים.

בש"ס העדיפו בתחילה לא להיגרר לוויכוחים ולהטחת האשמות באופן פומבי, אולם ניסו מאחורי הקלעים לשכנע את גדולי הרבנים האשכנזים להכריז כי הם אינם תומכים במפלגת "כח להשפיע".

עם זאת, אחרי שהרב יוסף אושפז בשבת האחרונה בבית חולים עקב אירוע מוחי קל שבו הוא לקה, בש"ס כבר נאמרו דברים פומביים נגד אמנון יצחק. במהלך השיחה השבועית שהתקיימה בבית הכנסת של הרב יוסף בשבת האחרונה, בנו יצחק יוסף וכן הרב ראובן אלבז האשימו כי אלה שפוגעים בש"ס נושאים באחריות למצבו הבריאותי של הרב.


לקריאה נוספת:
מלחמות היהודים: יצחק ובניזרי מחליפים גידופים
מלחמתה הלא הרשמית של ש"ס באמנון יצחק
צפו: הרב אמנון יצחק נגד אמנון לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully