וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': כל משפחה תשלם 18 אלף שקל בגלל הגירעון שיצר נתניהו

טל שלו

14.1.2013 / 12:03

יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' תוקפת את ראש הממשלה ומדיניותו הכלכלית בעקבות פרסום ממדי הגירעון. לדבריה, "נתניהו איבד את הקשר עם המציאות הכלכלית האמיתית"

יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ? תקפה הבוקר (שני) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשימה כי הוא "משקר לציבור כשהוא אומר שלא יעלה מסים על מעמד הביניים אחרי הבחירות". על רקע נתוני הגירעון והדיווחים על גל גזירות כלכליות אחרי הבחירות, יחימוביץ? מחדדת עמדות וטוענת כי "כל עוד נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה, ולא משנה מי יחזיק את ידו או ישב לידו, הוא ימשיך באותה מדיניות שריסקה את ישראל בעשור האחרון - קיצוצים והעלאות מסים על מעמד הביניים". לדברי יחימוביץ?, "נתניהו יבטל את חוק חינוך חובה חינם מגיל שלוש, יקצץ את סל התרופות, ימחק את תקציב המדען הראשי, יעלה את המע"מ וימשיך לתת פטורים ממסים לחזקים ביותר".

יחימוביץ? האשימה את נתניהו בכישלון בניהול כלכלת ישראל. "נתניהו איבד את הקשר עם המציאות הכלכלית האמיתית, והוא מסכן את עתידה הכלכלי של המדינה", אמרה יו"ר מפלגת העבודה. לדבריה, הגירעון "השערורייתי" שנתניהו יצר, "שמשמעותו צ?ק שנתי של 18,000 שקלים שכל משפחה תצטרך לשלם מיד אחרי הבחירות - מעידים יותר מכל על התרסקות המבנה החלול של כלכלת נתניהו - הרבה מילים יפות וקישוטים - אך בלי יסודות יציבים. את נתניהו מעניין רק נתניהו, ולעזאזל מעמד הביניים".

ח"כ אבישי ברוורמן התייחס גם הוא לדיווחים על קיצוצים וגזרות כלכליות שיושתו אחרי הבחירות ואמר כי "מטריד לראות איך נתניהו ושטייניץ ממלאים פיהם מים ולא מוכנים לחשוף לציבור את הגזירות והתקציב שהם מכינים לנו לאחרי הבחירות". לדברי ברוורמן, המשמש כראש המטה החברתי- כלכלי בעבודה, "הגירעון שאליו נכנסנו הוא תוצאה של ניהול כושל ובלתי אחראי. ניהול שאיפשר לחלק את אוצרות הטבע שלנו. ניהול שהביא למתן הטבות מפליגות לעשירים ביותר, והזניח את מעמד הביניים. ניהול שכשל גם בניהול ההוצאות הממשלתיות". ברוורמן הוסיף כי "הגיע הזמן שנתעורר מאשליית הצמיחה של ממשלת הליכוד ביתנו, ונעבור לשיטה כלכלית שתגדיל למעמד הביניים את הנטו, תביא לצמיחה אמיתית ותצמצם את הפערים הבלתי נסבלים, שהגענו אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully