וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' מסתערת על מאוכזבי הליכוד

טל שלו

13.1.2013 / 13:09

במפלגת העבודה טוענים כי בין שבעה לעשרה אחוזים ממצביעי הליכוד ב-2009 מתלבטים הפעם בין שתי המפלגות על בסיס חברתי - ומנסים לגייס את קולותיהם. צפו בתשדיר שפונה אליהם

צילום: יח"צ, עריכה: יותם בן-דוד

מחפשים מנדטים בליכוד: תשעה ימים לפני הבחירות לכנסת, במפלגת העבודה מסמנים יעד חדש - ליכודניקים חברתיים - ומתכוונים למקד חלק מקמפיין הישורת האחרונה במשיכת מצביעי ליכוד מאוכזבים. בעבודה טוענים שמסקרי עומק פנימיים עולה, כי 2.5 מנדטים מקרב מצביעים שכבר הצהירו שיצביעו עבור העבודה בבחירות הקרובות הצביעו ב-2009 עבור הליכוד. במפלגה שואפים למשוך עוד 7%-10% ממצביעי הליכוד ב- 2009, שלפי הנתונים מתלבטים בין הליכוד לעבודה על בסיס חברתי.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

שלי יחימוביץ' בהשקת קמפיין מפלגת העבודה, ינואר 2013. יותם רונן
"כל אדם בישראל יודע מה כחלון חושב על ביבי ומדוע עזב". יחימוביץ'/יותם רונן

במסגרת המאמץ, יוצג הערב תשדיר שבו "ליכודניקים" ותיקים מספרים על החלטתם להצביע עבור העבודה: ירון זליכה, החשב הכללי של האוצר לשעבר, שמשבח את התכנית הכלכלית שמציגה מפלגת העבודה, ועזרא כהן, ליכודניק מחיפה, שמספר שלראשונה בחייו ישבור מסורת משפחתית ויצביע עבור יחימוביץ'
.
בתשדיר מופיע גם אייל גבאי, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו. גבאי אינו מזוהה עם יחימוביץ', אך בעבודה עושים שימוש בהקלטה של דבריו מתוך מפגש שקיים עם מפגיני המחאה החברתית, בו אמר כי "למעט הסיכוי ששלי יחימוביץ' תהיה ראש ממשלה, לא יהיה שינוי בשיטה".

בעבודה טוענים ל"מגמה קבועה של זליגת ליכודניקים" ומסבירים כי "ישנם מצביעי ליכוד רבים, שהעניין החברתי הוא בראש סדר היום שלהם, והם מתנגדים למדיניותו הכלכלית של נתניהו או סובלים ממנה ישירות ומזדהים בקלות עם המסרים של יחימוביץ'. במסגרת זאת, בשבועיים האחרונים מתנהל מאמץ לעבודת שטח מול מצביעי ליכוד, ובשבוע שעבר אף התקיים כנס בהשתתפות יחימוביץ' וכמאתיים מצביעי ליכוד לשעבר בנתניה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ה"גוגל" החדש של שלי

יחימוביץ' תקפה אתמול את השימוש שעשה הליכוד בשר הרווחה והתקשורת, משה כחלון, בתשדירי התעמולה ואמרה כי "מתברר שלנתניהו אין כל דמות כלכלית וחברתית שתוכל להלבין את ההתעללות שלו במשך ארבע שנים בציבור בישראל מלבד כחלון שנטש אותו בגלל אותה מדיניות בדיוק. כל אדם בישראל יודע מה כחלון חושב על ביבי ומדוע עזב: בגלל מדיניות חברתית מופקרת ופרועה. אפילו כחלון עצמו לא הצליח בתשדיר להוציא מפיו ולו מילה אחת בזכות המדיניות הכלכלית חברתית של נתניהו, ולא נותר לו אלא לחזור על הסיסמה נטולת התוכן 'ביבי חזק'".

במקביל, מטה האינטרנט של העבודה השיק גימיק חדש - מנוע החיפוש "שוגל" (Shoogle), שבדומה לגוגל מאפשר חיפוש בכל תכני המפלגה, לרבות המצע, ראיונות עם יחימוביץ', חלקים מהתכנית של מפלגת העבודה לכלכלה הוגנת ומסמך המפרט את התפישה המדינית-ביטחונית. באמצעות ה"שוגל" ניתן למצוא תשובות על פי מילות חיפוש ולהגיע להתיחסויות מפורטות של יחימוביץ' בסוגיות שונות.

לדברי עפר קורנפלד, ראש מטה הניו מדיה במפלגת העבודה, "בניגוד למפלגות שעסוקות בלהסתיר מהציבור את המצע שלהן, אנחנו במפלגת העבודה, יודעים שהחשיפה לעולם התוכן שלנו תמשוך אלינו מצביעים רבים. ה'שוגל' מאפשר לכל אדם גישה נוחה אל הסוגיות החשובות לו ביותר באופן אינטואטיבי, בו אנו רגילים לצרוך כיום מידע. מדובר בשימוש חדשני באינטרנט, שרבים רואים בו כמדיום שטחי, דווקא כפלטפורמה שמאפשרת לאנשים להתעמק במידע שמעניין אותם בעזרת חיפוש פשוט".




לקריאה נוספת:
יחימוביץ': הופעת כחלון בתשדירים - עדות לכישלון נתניהו
מפלגת המתלבטים: 21 מנדטים עדיין מתנדנדים
קמפיין הליכוד: מצע עדיין אין, שלטים חדשים יש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully