וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמיה שטרסלר: קמפיין הגיור של ש"ס "נאצי"

הפרשן הכלכלי תקף את הקמפיין השנוי במחלוקת "מחייגים 'כוכבית גיור' ומקבלים אישור", אשר הוסר בעקבות הסערה שעורר. באולפן שישי אמר: "זה כמו להציג ארי לעומת יהודי"

מתוך שידורי התעמולה

(צפו בתשדיר מעורר המחלוקת של ש"ס)

"קמפיין הגיור" השנוי במחלוקת של ש"ס ממשיך לעשות כותרות. שלושה ימים לאחר שפורסם תשדיר המפלגה החרדית "מחייגים 'כוכבית גיור' ומקבלים אישור", הגדיר הערב (שישי) הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר את הקפיין "נאצי". באולפן שישי בערוץ 2 אמר שטרסלר כי "זה כמו להציג ארי לעומת יהודי. תארו לעצמכם את 1933 במדינה אחרת שם מוצג יהודי שעובד על ארית, ומוצג כסכנה". שטרסלר הוסיף כי "הביאו את אריה דרעי כדי להוציא פעם בארבע שנים את השד העדתי מהבקבוק. אחרי הבחירות הוא יכניס אותו חזרה לבקבוק".

נחמיה שטרסלר. ברני ארדוב
"הביאו את אריה דרעי כדי להוציא פעם בארבע שנים את השד העדתי מהבקבוק". שטרסלר/ברני ארדוב

ביום שלישי פורסם לראשונה התשדיר, המציג חתן וכלה העומדים מתחת לחופה וביניהם מכונת פקס, שנשלחה, על פי הכלה, כמתנת חתונה מאת "ביתנו". במהלך הטקס מגלה החתן כי אשתו המיועדת אינה יהודייה, אך הנושא נפתר "על המקום", בדמות תעודת גיור שמגיעה בפקס היישר אל מתחת לחופה. הכלה, כמובן, בעלת מבטא רוסי.

כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

יממה לאחר פרסומו התשדיר, שעורר כאמור סערה רבה בציבור, התחייבה תנועת ש"ס בפני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, כי זו הפעם האחרונה שהתשדיר משודר. בעקבות זאת החליט רובינשטיין לדחות את הבקשות שהוגשו לוועדת הבחירות להורות על הסרת התשדיר. בהחלטתו כתב שופט העליון: "סברתי כשלעצמי, כי אכן תיתכן תחושה של פגיעה מכלילה, שראוי להימנע ממנה ככל הניתן. בעקבות פנייתי הסכימה רשימת ש"ס מדרכי שלום להוריד תשדיר זה משידוריה לאחר שידור היום שבו כבר הוכנס לרצף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully