וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"ביביתון" של יחימוביץ': כך תיראה המדינה אם תנצח?

אובמה מגיע לישראל? ירידה דרמטית במחירי הדירות? מפלגת העבודה הפיצה עיתון בו הציגה את המציאות הצפויה אם יחימוביץ' תרכיב את הממשלה הבאה. האם הנבחרת תגיע ליורו?

פחות משבועיים לפני הבחירות, יצאו הבוקר (שישי) כאלף פעילי מפלגת העבודה למבצע החלוקה של 400 אלף גיליונות העיתון "מחר בבוקר- יכול להיות כאן טוב יותר", המציג כיצד תראה המציאות בישראל אם יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ', תרכיב את הממשלה הבאה ותעמוד בראשה.

כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיתון של מפלגת העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעיתון שהופץ מופיעה הכותרת הראשית "ירידה דרמטית במחירי הדירות", לצד תמונתה של יחימוביץ'. מלבד זאת מופיעות הכותרות "אובמה מגיע לקדם מו"מ", וכן "ממשלה ללא עובדי קבלן". בעיתון מופיעה גם בשורה מתחום הספורט: "כדורגל: הנבחרת יוצאת למחנה אימונים אחרון לפני היורו".

בדומה לחלוקת החינמונים הקיימת, נפרשו הפעילים בעשרות מוקדים מהצפון ועד הדרום וחילקו את העיתון בתחנות הרכבת, בצמתים מרכזיים ובתחנות אוטובוסים. יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', הגיעה גם היא להשתתף במבצע החלוקה שנערך ברכבת מרכז בתל אביב. מי שערך את העיתון יחד עם פעילי המפלגה הוא העיתונאי לשעבר וחבר הכנסת בעתיד, מיקי רוזנטל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הציבור לא אוהב את נתניהו". יחימוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אם נגיע ל-25 מנדטים הנשיא יטיל עלינו את הרכבת הממשלה ונוכל להחליף את השלטון. כשמקלפים את הליכוד מישראל ביתנו מקבלים בפועל 21 מנדטים. בדקנו את זה וזו עובדה", אמרה יחימוביץ'. "הציבור לא אוהב את נתניהו, לא שוכח לו את הפגיעות הקשות והמרות במהלך הקדנציה שלו. אם המתלבטים, אלה ששוקלים לא לבוא לקלפי, אלה שחושבים לבזבז את הקול שלהם על מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או על מפלגות אופנה חולפות בלי שורשים ובלי עתיד- יבואו לקלפי ויתנו לנו כוח אמיתי, נוכל להחליף את השלטון. בעיתון החד פעמי הזה, שיגיע לחלק ניכר מאזרחי המדינה אנחנו מראים מה יקרה שנה אחרי שנחליף את השלטון. לעיתון קוראים מחר בבוקר כי יום אחרי הבחירות נוכל לקום למציאות טובה יותר ולממשלה טובה שדואגת לאזרחיה ואכפת לה מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully