וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין גימיק לגימיק: הרב שהתגאה בהשמצות התקשורת

הרב יוסף בא-גד, מן הדמויות הססגוניות שפעלו בכנסת, ניסה להיבחר לכנסת ה-14 בראש סיעת יחיד, כשלרשותו עומדים תעלוליו המפורסמים מהמשכן. הכרזה ההיסטורית מהספרייה הלאומית

הרב יוסף בא-גד הוא מן הדמויות הססגוניות שפעלו בכנסת. הוא ייסד את ישיבת נחלים ולאחר מכן עמד בראשה במשך שנים רבות, ונבחר לכנסת ה-13 במסגרת מפלגת "מולדת" בראשות רחבעם זאבי.

הרב בא-גד, שניחן בהומור, בכריזמה ובחושים תקשורתיים חדים, בלט כחבר כנסת צבעוני ויוצא דופן. אמירותיו חרגו לא פעם מן ההיגיון המקובל והוא הרבה לתבל את דבריו בדברי פלפול ובדיחות הדעת ונקט מיני תעלולים כדי למשוך תשומת לב לדבריו. במהלך הכנסת ה-13 פרש הרב בא-גד מסיעת "מולדת" והקים סיעת יחיד. לקראת הבחירות לכנסת ה-14 החליט הרב בא-גד לרוץ ברשימה משלו, רשימת "מורשת אבות".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרזת הבחירות שלפנינו אכן משקפת את דמותו של הרב בא-גד, המוצג החבר-כנסת "יוצא מהכלל", בקריצה של תרתי-משמע. בא-גד מנסה למנף את הביקורת החריפה שהוא ספג מן התקשורת, שנטתה ללעוג להתבטאויותיו ולניסיונותיו לזכות בתשומת-לב ציבורית. בכרזה הוא מוגדר "מושמץ התקשורת ו...אהוב העם". בסופו של דבר, רשימת "מורשת אבות" של הרב בא-גד לא עברה את אחוז החסימה.

המדור "מהבוידעם של הקלפי" נערך בשיתוף הספרייה הלאומית בירושלים, והפריטים המופיעים בו לקוחים מאתר האוסף "אסיפת בחירות" שמפעילה הספרייה.

לכרזות קודמות:
המחאה נגד יוקר המחיה, גרסת 1973
תעמולה אישית: כשבחרו את ראש הממשלה ישירות
פמיניזם עירוני בוטה - במעטפת פופ-ארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully