וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר התנצל: "דבריי לא הובנו, נתניהו אדם מוכשר ומבריק"

טל שלו

4.1.2013 / 19:33

מספר 4 ברשימת הליכוד-ביתנו לכנסת חזר בו מדברים שאמר הבוקר לפיהם ראש הממשלה "מזגזג בדעותיו". הוא הביע חרטה והוסיף: "אין לי ספק שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה"

יאיר שמיר, מס' 2 במפלגת ישראל ביתנו ומס' 4 ברשימה המאוחדת הליכוד-ישראל ביתנו הביע הערב (שישי) התנצלות על דברים שאמר מוקדם יותר היום לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו "רוצה למצוא חן ומזגזג בדעותיו". "אני מצטער שדבריי לא הובנו כהלכה", אמר הערב שמיר, בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר. "אני מכבד את ראש הממשלה וכפי שאמרתי היום מדובר באדם מוכשר ומבריק, ואין לי כל ספק שרשימת הליכוד-ביתנו בראשות בנימין נתניהו תרכיב את הממשלה הבאה". יצוין כי בדברי ההתנצלות לא התייחס שמיר לדברים שאמר היום גם על יו"ר מפלגתו, אביגדור ליברמן, לפיהם "איש ציבור שמעד כאיש ציבור יפנה את מקומו, בלי קשר אם יש קלון או אין קלון".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

שמיר השתתף הבוקר בפאנל פוליטי שהתקיים במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה. בדברים שנשא הוא אמר כי "ליברמן הוא איש צוות מתאים ואמין. מילה שלו זה מילה ומה שמסכמים מסוכם". עם זאת, הוא מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה. "עם ביבי לא הרגשתי נוח", אמר. "הוא רוצה למצוא חן והוא מזגזג בדעותיו. נאום בר אילן היה צורך בשל לחץ חיצוני גדול ולא נאום עקרוני". דבריו של שמיר, לפיהם גם בחר בישראל ביתנו ולא בליכוד בגלל הפריימריז ובגלל שלא רצה "לעבור את כל הקומבינות", עוררו זעם גדול במטה הבחירות של הליכוד-ביתנו. במטה הביעו תרעומת על תזמון הדברים – פחות משלושה שבועות לבחירות.

יאיר שמיר נפגש עם פעילי ישראל ביתנו, אוקטובר 2012. טלי מאייר
יצא גם נגד ראש מפלגתו, אביגדור ליברמן. שמיר/טלי מאייר

כאמור, בדבריו הבוקר התייחס שמיר גם לסוגיית חזרתו של אביגדור ליברמן לתפקיד ציבורי, לאחר שיסתיים ההליך הפלילי נגדו, ובמידה שיורשע. "איש ציבור שמעד כאיש ציבור יפנה את מקומו, בלי קשר אם יש קלון או אין קלון", אמר שמיר. הוא נשאל האם זו עמדתו גם כלפי ליברמן, ואמר: "זו עמדה עקרונית, לא פרסונלית. אני עוסק בעמדה עקרונית, מבחינת אמות מידה שלי".

לפני כשבוע התייחס שמיר שוב למשפט ליברמן, כשבאירוע "שבתרבות" בקריית מוצקין הזכיר את התיק שנסגר נגד יו"ר מפלגתו ונדרש גם לאישום במרמה ובהפרת אמונים ב"פרשת השגריר". לדבריו, "רבים שפרשו ממערכת המשפט והפרקליטות מבקרים גם הם את התנהלותה של הפרקליטות. שנים רבות חיפשו את אביגדור ליברמן, ולבסוף החקירה הסתיימה בקול ענות חלושה. אבל העיקר שבתקשורת כבר הרשיעו אותו. לאחר כתב האישום השולי שהוגש נגדו, הסיר ליברמן את חסינותו לאלתר וביקש להוכיח את חפותו בבית המשפט".

לדעת שמיר, "התנהלות הפרקליטות בפרשת השגריר היא בעייתית בלשון המעטה, ואם כך נוהגים בשר בכיר בישראל, מה יכול לצפות האזרח מן השורה". בהתייחסו לעדות דני אילון נגד ליברמן אמר שמיר שיש גרסאות של עדים בפרשה התומכות בעדותו של שר החוץ לשעבר ולא בעדותו של אילון, שלו יש "חשבון אחר עם ליברמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully