וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' איבדה את הסלולרי: הודעות רגישות בסכנה?

טל שלו

1.1.2013 / 23:50

מנהיגת העבודה גילתה כי מכשיר האייפון שלה נעלם והגישה תלונה במשטרה. במפלגה לא חוששים, אך רגע לפני הבחירות - אם נגנב המכשיר, התוכן המצוי בו עשוי להביך את היו"ר

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', איבדה היום (שלישי) את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה והגישה תלונה במשטרה לבדיקת החשד כי הוא נגנב. במהלך היום גילתה יחימוביץ' כי איננה מוצאת את מכשיר האייפון שלה, ולאחר חיפושים קצרים החליטו אנשי יחימוביץ' להגיש תלונה במשטרה, כדי שיחזור לידיה במידה ויימצא.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

שלי יחימוביץ' בישיבת סיעת העבודה, פברואר 2011. עומר מירון
איבדה את האחיזה לרגע. יחימוביץ' עם הסלולרי/עומר מירון

כמו לכל אזרח המאבד את הטלפון הנייד, יחימוביץ' תיאלץ לשחזר את רשימת הטלפונים, אנשי הקשר שלה וזיכרונות נוספים. אך יתרה מכך, שבועות מספר לפני הבחירות לכנסת ה-19, במכשיר הנייד של יו"ר מפלגת העבודה עשויים להימצא מסרונים או הודעות דואר אלקטרוני חסויים, המכילים מידע פוליטי רגיש ואישי אשר יכול להביך את יחימוביץ' במידה ויגיע לידיים עוינות.

עם זאת, בסביבתה של יחימוביץ' ציינו כי תרחיש כזה כלל לא הועלה על הדעת, ואמרו כי אין זה ברור כלל אם המכשיר נגנב או נשכח. במהלך היום כינסה מנהיגת העבודה מסיבת עיתונאים להצגת הגזרות הכלכליות הצפויות בתקציב המדינה של שנה הבאה – אם ייבחר מחדש ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. מסיבת העיתונאים נערכה בשעה 11:00 במטה הארגון של מפלגת העבודה, ברחוב המסגר בתל אביב. על פי ההערכות, המכשיר הנייד אבד בשעות הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully