וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחירות" בבר אילן: מרצ הפתיעה עם 11 מנדטים

28.12.2012 / 16:25

במדגם שערכה אגודת הסטודנטים זכה הבית היהודי ל-28 מנדטים. עם זאת, השמאל מצליח לייצר "גוש חוסם". יו"ר האגודה: "הכתם מ-95' נצבע היום בצבעי הדמוקרטיה"

במדגם בחירות שערכה אגודת הסטודנטים אוניברסיטת בר-אילן בקרב הסטודנטים ניצחה מפלגת הבית היהודי עם 28 מנדטים, כך עולה מהתוצאות שפורסמו היום (שישי). למרות שלמקום השני הגיעה רשימת הליכוד ביתנו עם 18 מנדטים, מהתוצאות ניתן ללמוד כי מפלגות המרכז-שמאל הצליחו לייצר גוש משמעותי. במקום השלישי לפי הסטודנטים "יש עתיד" עם 13 מנדטים, ואחריה מפתיעה מרצ עם 11. העבודה רק עם עשרה מנדטים בבר אילן.

מפלגת עוצמה לישראל גרפה בבחירות המדומות תשעה מנדטים, עלה ירוק שבעה, התנועה וקדימה עם שישה מנדטים, ש"ס ועם שלם עם חמישה כל אחת, ומפלגת הירוקים גרפה שלושה מנדטים. חלק מהסטודנטים הצביעו לשש מפלגות נוספות אשר לא עברו את אחוז החסימה.

אוניברסיטת בר אילן. אורי בצון
"צבעים של ימין ושמאל". אוניברסיטת בר-אילן/אורי בצון

מתן בר-נוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה, בירך על התוצאות המגוונות של הבחירות ועל השתתפות הסטודנטים במדגם. "הכתם של בר-אילן משנת 95' נצבע השבוע בצבעים של ימין ושמאל – צבעי הדמוקרטיה", אמר בר נוי, שהתייחס בכך לזעזוע שעברה האוניברסיטה כאשר רצח יגאל עמיר, שהיה בין תלמידיה, את ראש הממשלה יצחק רבין.

לפניות לכתבת: michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully