וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם תוקף: "משרד הדתות מסריח, ש"ס מפלגת סעד"

24.12.2012 / 21:00

לטענת יו"ר "עם שלם", המשרד בניהול ש"ס "דוחה וגורם לאנשים הפונים לקבל את שירותיו לסתום את האף מהסירחון שנודף ממנו". אמסלם גם הצהיר: "איננו זקוקים לאינספור ישיבות"

הרב חיים אמסלם ממשיך להלום בש"ס: יו"ר מפלגת "עם שלם" מתח היום (שני) ביקורת חריפה על המפלגה שממנה פרש ועל משרד הדתות בניהולה. בשיחה עם סטודנטים במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה אמר אמסלם: "משרד הדתות דוחה ומסריח וגורם לאנשים הפונים לקבל את שירותיו לסתום את האף מהסירחון שנודף מהמשרד". לדבריו, המשרד בראשות השר יעקב מרגי מש"ס, "משמש מקום לחלוקת ג'ובים למקורבים שמקבלים שכר עצום ולא תורמים מאומה לשירותי הדת בישראל. במקום להפוך את הדת לאירוע נעים - משרד הדתות משניא את הדת על הקהל".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

הדלקת נר שביעי בבית משפחת מרגוליס בבית שמש, דצמבר 2011. עומר מירון
"הופכים ציבור שלם לחסר תרבות". אמסלם/עומר מירון

ממשרד הדתות נמסר בתגובה: "צר לנו שחבר הכנסת חיים אמסלם בחר לקדם את ענייניו הפוליטיים על גבם של עובדי המשרד לשירותי דת. עובדי המשרד המסורים לעבודתם, על אף תנאי שכר מהנמוכים במגזר הציבורי, פועלים מתוך שליחות אמיתית ודאגה לאיכות שירותי הדת בישראל עבור ציבור מגוון אשר צורך אותם. אולי זה לא מעניין את חבר הכנסת אמסלם אך חשוב לנו להדגיש כי המשרד ביצע בשלוש השנים האחרונות תהליך אסטרטגי מקיף הכולל רה ארגון פנימי לצד שיפור ההון האנושי ושיפור השירות, אשר הוגדר כראשון מבין יעדי המשרד ובא לידי ביטוי בתוכניות העבודה. אנו מזמינים אתכם לבוא לבקר הן במשרד והן במועצות הדתיות, לראות, לשמוע ולהתרשם משלל הפעילויות אשר ימשיכו בע"ה גם בשנים הבאות".

"איננו זקוקים לאינספור ישיבות"

אמסלם גם טען שש"ס היא "מפלגת סעד". לדבריו, "במקום להיאבק בעוני ולאפשר לחרדים להתפרנס בכבוד מעבודה, הפכה ש"ס את מי שעובד לאדם סוג ב' חסר כבוד. אלי ישי לא רוצה לטפח לימודים טכנולוגיים ולאפשר לנשים וגברים למצוא עבודה מכובדת אף שיש להם כישורים לעבוד. איננו זקוקים לאינספור ישיבות. עם ישראל זקוק לאנשים עמלים שמתפרנסים בכבוד".

לטענת יו"ר "עם שלם", ש"ס מתיימרת להיאבק בעוני, שזר למרבית מנהיגיה ש"חיים היטב". "במקום לדאוג ללימודי ליבה, לדעת אנגלית ומתמטיקה, הופכים ציבור שלם לחסר תרבות וגורמים לו לחיות בעוני שפל ולסמוך על קצבאות עלובות ללא כבוד", האשים אמסלם.

במהלך השיחה עם הסטודנטים התייחס אמסלם גם לסוגיית הכשרות וטען כי מדובר במנוע לגריפת הון עבור בודדים. "כל ההכשרים והכשרויות מכניסים מיליוני דולרים רבים למקורבים ומהווים מקור פרנסה מיוחד שמעשיר מעטים בלבד ולא תורם לציבור החרדי", הצהיר יו"ר "עם שלם".

מש"ס לא נמסרה תגובה על טענות אמסלם.

לקריאה נוספת:
מתחרים על קולות החרדים: המפלגות הדתיות שלא הכרתם
קמפיין עם שלם: "חרדים בצבא זה לא בשמיים"
רשימת עם שלם: פעילים לשוויון בנטל ולזכויות נכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully