וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסה בספא "יערות הכרמל" אנס תיירת בה טיפל

קובי מנדל

23.12.2012 / 11:35

השופטים דחו את גרסתו של סמיון רייטבורג, מעסה בבית המלון בחיפה, שטען כי האישה יזמה יחסי מין עמו, וציינו כי היא "לא הגיונית". הוא הורשע גם בביצוע מעשה סדום

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (ראשון) את סמיון רייטבורג, תושב חיפה בן 37 העובד כמעסה, באונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בתיירת מארצות הברית, בת 48, שהתארחה בבית המלון "יערות הכרמל" בחיפה. השופטים יוסף אלרון, עודד גרשון ואברהם אליקים דחו את גרסתו של רייטבורג, שטען כי התיירת יזמה קיום יחסי מין עמו וציינו כי גרסת הנאשם "לא מהימנה, לא הגיונית, לא סבירה ובלתי מתקבלת על הדעת בנסיבות העניין".

אילוסטרציה. ShutterStock
|גרסת הנאשם לא מהימנה"/ShutterStock

בחודש אוגוסט 2011 התארחה התיירת בבית המלון עם בעלה במשך שלושה ימים. בזמן שהותה במקום היא הגיעה לספא של בית המלון על מנת לקבל עיסוי. היא נכנסה לחדר הטיפולים יחד עם רייטבורג, שהועסק כמעסה ב"יערות הכרמל". הוא נעל את דלת החדר והאישה פשטה את חלוקה ונשכבה על המיטה כשהיא עירומה. במהלך העיסוי החל רייטבורג לעסות את חזה של האישה, וביצע בה מעשה מגונה שלא בהסכמתה. תוך כדי המעשים הוא אף הוריד את מכנסיו ותחתוניו. רייטבורג הורשע כי כפה על התיירת מין אוראלי, ולאחר מכן אנס אותה וביצע בה מעשה סדום.

במהלך המשפט טען רייטבורג כי המגע המיני היה ביוזמת התיירת והוא ניסה להימנע מכך ונרתע לאחור. לטענתו, איבר מינו נחשף בשל כך. השופטים ציינו בהחלטתם להרשיע את המעסה כי גרסתה של התיירת אמינה בעיניהם כיוון שהתלוננה נגד רייטבורג מיד בתום הטיפול. מצבה הנפשי לאחר האירוע, יחד עם ראיות שנמצאו במקום, חיזקו את דבריה. "הוכח כי המתלוננת הגיעה לספא של בית המלון על מנת לקבל עיסוי וכי לא הביעה הסכמה כלשהי לקיום יחסי מין עם הנאשם, וכי מעשיו נעשו בניגוד לרצונה ועל אף אי רצונה", ציין הרכב השופטים, והוסיף כי "העובדה שהיא לא התנגדה התנגדות פיזית, לא צעקה ולא נאבקה בכוח אלא קפאה במקומה, אינה יכולה להיחשב כהסכמה לבעילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully