וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד: לא יודעים אם להאמין לבנט א' או בנט ב'

בכירי מפלגת השלטון ממשיכים להלום ביו"ר הבית היהודי, אף שהצהיר כי אינו קורא לסרבנות. יעלון: אי אפשר להחזיק במקל משני קצותיו. השר סער: לא משוכנע שהוא התנער מהדברים

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

הליכוד ממשיך להלום בבנט: במפלגת השלטון תוקפים את יו"ר הבית היהודי, גם אחרי שהבהיר כי הוא לא קרא ואינו קורא לסירוב פקודה. המשנה לראש הממשלה, השר לעניינים אסטרטגיים משה יעלון, אמר הבוקר (ראשון):"אני באמת דואג מכך שאנשים צעירים יתלבטו אם להאמין לבנט א' או לבנט ב'. אי אפשר בנושא הזה להחזיק את המקל משני קצותיו".

בראיון לקול ישראל הצהיר יעלון כי "אני חושב שבצדק הבהיר ראש הממשלה כבר עכשיו שמי שדבק בסירוב פקודה לא ישרת בממשלתו. דגל שחור זה מושג מאוד ברור מבחינתנו. אי אפשר שכל אחד יעשה לעצמו דגל שחור. אחד יחליט שהוא לא משרת בחברון, אחד יחליט שהוא לא מפנה, ואחר יחליט שהוא לא משרת בעזה"

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

"לא קראתי לסרבנות, חייל חייב למלא פקודה". דניאל בוק
"בליכוד סילפו את דבריי". בנט/דניאל בוק

גם שר החינוך, גדעון סער, מתח היום ביקורת על בנט. בראיון לגלי צה"ל אמר סער כי הוא "ממש לא משוכנע שמה שראינו אתמול הוא התנערות מהדברים חסרי האחריות ששמענו בשבוע שעבר, מאחר שמה שנאמר אתמול יוצר פער בין מה שבנט אומר שהוא יעשה - דהיינו סירוב פקודה, לבין מה שהוא קורא לאחרים".

דברי השרים הבוקר הם המשך לתגובה הרשמית שפרסמה אמש מפלגת השלטון אחרי מסיבת העיתונאים שקיים בנט. ממטה ההסברה של הליכוד נמסר כי "מוזר לשמוע ממי שרק אתמול אמר: 'חלק מובנה מלהיות חייל זה סירוב' שהוא לא קורא לסרבנות. הציבור יצטרך להחליט למי להאמין, לבנט א' או לבנט ב'. גם הערב דיבר בנט בשפה רפה, לאחר שיחות אין קץ עם יועצי בחירות ואפילו בדבריו הערב יש קריצה ולגיטימציה לסרבנות. יו"ר מפלגה חייב להבין את משמעות הסרבנות לחברה הישראלית ולצבא. מי שמעודד סרבנות מימין לא יוכל לצאת נגד סרבנות משמאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יעלון לוואלה! חדשות: "לא בטוח שניכנס לעזה". עידו שחם
"אי אפשר שכל אחד יעשה לעצמו דגל שחור". יעלון/עידו שחם

"אני לא קורא לסרבנות ולא קראתי לסירוב פקודה אי פעם", אמר אתמול בנט. "22 שנה אני משרת כלוחם, ולחמתי בכל מערכות ישראל באותה תקופה. לא קראתי לסירוב פקודה. בליכוד עטו על הדברים, סילפו אותם ויצרו דימוי שקרי. דיברתי מדם לבי, ואני לא מתנצל על דבריי, אבל אני מנהיג ציבור ועכשיו אומר את הדברים בצורה ברורה: פקודה לעקור יישוב יהודי היא פגיעה אנושה בזכויות האדם הכי בסיסיות ומעמידה חיילים בדילמה. זו דילמה קשה ואי אפשר לטאטא אותה. אם כלו כל הקיצין, חייל חייב למלא את פקודות הצבא", הוסיף.

באשר לראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר יו"ר הבית היהודי כי "על ראש הליכוד בוער הכובע. הליכוד עלול להמיט עלינו התנתקות נוספת. אני קורא לראש הממשלה לחזור בו מהסכמתו למדינה פלסטינית".

לקריאה נוספת:
בנט בעקבות הביקורת: "לא קורא לסירוב פקודה"
דעה: משחק המחבואים של נפתלי בנט
נתניהו: מי שדבק בממשלה לא יכהן בממשלה שלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully