וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מי שתומך בסרבנות לא יהיה בממשלה שלי"

טל שלו

21.12.2012 / 20:16

יממה לאחר דברי בנט, כי יסרב לפנות יהודים מבתיהם, זימן ראש הממשלה את מגישי המהדורות לראיונות, ותקף: "גם כרעיון אישי זה בלתי מתקבל על הדעת. תומך סרבנות לא יהיה שר"

"מי שדבק בסרבנות לא יהיה בממשלה שלי", כך אמר היום (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע הביקורת הרחבה סביב התבטאות סירוב הפקודה של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט. בראיונות שהעניק נתניהו לשלושת ערוצי הטלוויזיה, התייחס נתניהו לדבריו של בנט, שאמר אתמול בראיון לערוץ 2 כי יסרב לפקודה לפינוי יישובים יהודיים, וכי הוא רואה אותם בחומרה. לדבריו, "הרעיון של סרבנות, גם כגישה אישית, אינה מתקבלת על הדעת". "אי אפשר לקיים את מדינת ישראל עם סרבנות, מי שתומך בסרבנות לא יהיה שר בממשלה שלי", הבהיר וחזר על דבריו של המשנה לראש הממשלה משה (בוגי) יעלון, כי ?הצבא מושתת על קיום מילוי פקודות", והוסיף כי "ברגע שאתה מתחיל לערער את זה, זה לא חשוב מאיזה צד אתה בא, אתה פשוט ממוטט את צה"ל, אתה ממוטט את המדינה".

במהלך הראיונות, שישודרו במלואם מחר, נתניהו הדגיש את המסר העיקרי של קמפיין הבחירות של הליכוד, שיושק בשבוע הבא, ?ראש ממשלה חזק - ישראל חזקה?, ואמר כי
?הבחירות הן הזדמנות לשלוח מסר לכל אויבי ישראל; ישראל חזקה היא מאוחדת?. לדברי נתניהו, ?כאשר ייסגרו הקלפיות - אחמדינג'אד, נסראללה ומשעל ירצו לדעת רק דבר אחד: ראש הממשלה התחזק או נחלש? הם מבינים שזה 'ישראל התחזקה או נחלשה'. ואיך הם יידעו את זה? הם יידעו את זה רק בדרך אחת - לא אם מפלגה כזו או אחרת קיבלה עוד שני מנדטים או פחות שני מנדטים, אלא האם המפלגה המרכזית בישראל, הליכוד-ישראל ביתנו, התחזקה, ואם כן אז ישראל התחזקה".

נתניהו וליברמן רצים יחד: "כוח להנהיג". גדעון צנטנר
איחל למספר 2 ברשימתו להוכיח את חפותו. נתניהו וליברמן/גדעון צנטנר

נתניהו הוסיף כי "אני ממשיל את מדינת ישראל לספינה שמשייטת בים רוחש, מלא סערות – סערה כלכלית אדירה שיכולנו לה; סערה ביטחונית ואזורית אדירה. בים הזה, אני כראש ממשלה צריך להוביל לא ספינת גומי קטנה ורעועה - אני צריך להוביל נושאת מטוסים. לכן, כשיש לי מפלגה חזקה מאחורי, מפלגה של הליכוד-ישראל ביתנו מאוחדים, זה כמו נושאת מטוסים שמתוכה אני יכול לדאוג לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ולעסוק בעיקר, ולא להיות מוסט לצדדים על ידי פוליטיקה קטנה בכנסת".

מדובר בראיון ראשון שנתניהו מעניק מאז החלה מערכת הבחירות. הבוקר זימן אליו בדחיפות את כתבי ומגישי שלושת הערוצים - אילה חסון, רביב דרוקר, דני קושמרו ורינה מצליח - לראיונות שניתנו לפני כניסת השבת. עם זאת, הדגיש בראיון כי "העובדה שאני מתראיין כעת אינה קשורה למערכת הבחירות". נתניהו דחה את הטענה לפיה הוא מקבל החלטות מדיניות על פי צרכים פוליטיים ואמר כי "אלה אגדות אורבניות וזה לא רציני, אנחנו חיים במדינת העם היהודי. לא אכפת לי מה אדם כזה או אחר אומר, נבנה בירושלים כי זו זכותנו. נתניהו נשאל גם לגבי כתב האישום נגד מספר 2 במפלגתו, שר החוץ אביגדור ליברמן, ושב והדגיש כי הוא מגבה את ליברמן ומקווה כי הוא מקווה שיוכיח את חפותו. לכל אדם יש זכות למשפט אדם ולהוכיח חפותו, ואני מקווה שכך ייעשה".

בנט בראיון אתמול: "אבקש מהמפקד לפטור אותי"

בראיון לתכנית "משעל חם" בערוץ 2 התייחס אתמול בנט לאפשרות של פינוי התנחלויות במסגרת הסכם עתידי עם הפלסטינים. "אם אני אקבל פקודה לפנות יהודי מביתו ולגרש אותו, המצפון שלי לא יאפשר זאת. אני אבקש מהמפקד לפטור אותי", אמר. בתגובה לשאלה האם משמעות הצהרה זו היא כי הוא יסרב פקודה, אמר, "מצטער, אני לא מסוגל להיכנס לבית יהודי ולפנות אותו". בנט ציין כי "גם לא הייתי רוצה לגרש ערבי מהבית".

לאחר סיום הראיון ביקש בנט להסביר את דבריו בסטטוס שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, שם כתב: "עמדתי ברורה: כאחד שהוביל לוחמים פעמים רבות במבצעים ובשדה הקרב אני מתנגד בכל נפשי ולבי לסירוב פקודה. את כל הפקודות שקיבלתי במשך 22 שנותיי בצה"ל קיימתי ואמשיך לקיים. אישית, פשוט אינני מסוגל לגרש משפחה מביתה, ואבקש ממפקדיי לשחרר אותי מכך. אני מתפלל לכך ואפעל בכל מאודי שלעולם ממשלת ישראל לא תגרש משפחות מביתן בארץ הזו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully