וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנב אקדח ממאבטחת בחברה ביטחונית ונעצר בתום מצוד

17.12.2012 / 8:36

החשוד, תושב כפר בצפון בן 44, פצע קל את האשה במהלך חטיפת כלי הנשק בבני ברק, ונפצע גם הוא כנראה מכדורים שנורו מהאקדח. הוא נמלט מהמקום ונעצר זמן קצר לאחר מכן ברמת גן

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

גבר בן 44, תושב כפר בצפון, חשוד שגנב הבוקר (שני) אקדח של מאבטחת בפתח בניין של חברה ביטחונית בבני ברק, ופצע אותה באורח קל. החשוד נמלט מהמקום ונעצר זמן קצר לאחר מכן, סמוך לקניון איילון ברמת גן. מחקירת המשטרה עולה כי מעט לפני השעה 6:00, הגיע החשוד לבניין חברת "אלישרא" – העוסקת בפיתוח אמצעי לוחמה אלקטרונית - ברחוב הירקון בעיר, גנב למאבטחת את האקדח והשאיר את אקדח הדמה שלו בזירה. במהלך המאבק בין השניים, נורו יריות מהן כנראה נפצע החשוד.

ירי לעבר מאבטחת במשרדי חברת אלישרא, דצמבר 2012. יותם רונן
החשוד בירי בן 44, תושב כפר בצפון. ניסה לגנוב את הנשק ונפצע מירי/יותם רונן

המאבטחת פונתה במצב קל עד בינוני לבית החולים איכילוב בתל אביב ומצוד נפתח אחר היורה, עד ללכידתו. משטרת מרחב דן פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, ונכון לשעה זו כל כיווני החקירה נבדקים. בחברה סירבו לתת פרטים נוספים על התקרית.

גיגי ישראל, חובש "איחוד הצלה" שהוזעק למקום סיפר כי ככל הנראה החשוד היה חמוש באקדח-דמה וניסה לחטוף את נשקה של המאבטחת. ישראל סיפר כי בתום מצוד משטרתי נלכד החשוד שסובל מפגיעת ירי בידו השמאלית. "אחרי שעה וחצי של חיפושים, יס"מ דן מצא אותו באזור קניון איילון. כשהוא זרק את הנשק לרצפה, קפצו עליו". עוד סיפר החובש כי החשוד סיפר באמבולנס שריצה בעבר 26 שנות מאסר, וכי הם פינו אותו להמשך טיפול בבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יריות לעבר מאבטחת במשרדי חברת אלישרא בבני ברק, דצמבר 2012. יותם רונן
החשוד נעצר בתום מצוד, בסמוך לקניון איילון ברמת גן. זירת האירוע/יותם רונן

אלישרא מפתחת מערכות שליטה ובקרה מתקדמות, מערכות איסוף מודיעין וייצור מערכות לוחמה אלקטרונית. החברה, נמצאת בבעלות חברת אלביט-מערכות ומעסיקה כ-1,400 עובדים בשני מוקדים – בני ברק וחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully