וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי בנט: נחזיק בהגה יחד עם נתניהו

לדברי יו"ר "הבית היהודי", רה"מ "צריך אותנו חזקים לידו" אחרי הבחירות. על ש"ס: "להוציא מידיהם את משרדי השיכון והפנים. לא כי הם אנשים רעים, כי הם דואגים לסקטור שלהם"

"אנחנו לא באים לריב עם נתניהו, אלא לחזק אותו. אנחנו באים להשפיע, לאחוז את ההגה יחד איתו". כך הצהיר הערב (שבת) יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט. בראיון לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 אמר בנט כי השאלה היא לא מי יהיה ראש הממשלה הבא, אלא איזו ממשלה תהיה - "ממשלת נתניהו-לבני-לפיד, או נתניהו והבית היהודי". לדבריו, "נתניהו צריך אותנו חזקים לידו".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

פריימריז מפלגת הבית היהודי, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
"אני אוהב את נתניהו". בנט/נמרוד סונדרס

בהתייחס לראש הממשלה הבהיר יו"ר "הבית היהודי": "עבדתי עם נתניהו כמעט שנתיים. אני אוהב את נתניהו. אני יודע לבקר אותו בחריפות כשצריך. אני יודע לשבח אותו כשצריך. אנחנו נעבוד יחד יפה מאוד בממשלה הבאה".

בנט מתח ביקורת על מפלגת השלטון ואמר: "הליכוד עזב את הדרך שלו. הרשימה שנבחרה כמעט הובילה בקדנציה הקודמת גם להקפאת בנייה, גם להכרזה על מדינה פלסטינית, נאום בר אילן וגם לדברים אחרים... הליכוד לא השתנה – 18 מתוך ה-20 הראשונים ברשימה הם אותם 18. הליכוד ויתר בהמון דברים, כמו העברת שירותי הדת במדינת ישראל לידיים חרדיות. זה אסון גדול".

"ברק האיש הכי חזק בממשלה"

לדברי יו"ר "הבית היהודי", לראש הממשלה "הרבה יותר נוח שנהיה קטנים, חלושים, ולא יספרו אותנו. ברור שהוא מעדיף שלא יספרו אותנו. הוא רוצה את החופש לשבור לאן שהוא רוצה, כמו בבחירות הקודמות. מה קרה דקה אחרי הבחירות הקודמות? הציבור בחר בממשלה לאומית וקיבל את אהוד ברק כאיש הכי חזק בממשלה. אם לא נהיה מאוד-מאוד גדולים, הוא ילך עם ציפי לבני".

בנט גם התייחס לסוגיית הדיור ואמר: "אני מאמין שאפשר בטווח זמן מידיי - של כמה חודשים - להגיע למהלך שיוריד את מחירי הדיור, אבל צריך להוציא את משרדי השיכון והפנים מהידיים של ש"ס – לא כי הם אנשים רעים, כי הם דואגים יפה מאוד לסקטור שלהם".

לקריאה נוספת:
סקר וואלה!: תשעה מנדטים לבית היהודי
רומני הישראלי? כך מימן בנט את קמפיין הבחירות שלו
הקול הצף: הליכוד ביתנו או הבית היהודי - מה עדיף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully