וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מדריך הטניס ביצע מעשים מגונים בתלמידיו

גלעד גרוסמן

12.12.2012 / 16:43

נגד האיש בן ה-33 נטען כי נהג להתערב עם קטינים שלימד במרכז הספורט, וכשהפסידו – דרש מהם להתפשט ולרוץ בערום. עוד הוא נאשם כי הציע לאחד מתלמידיו לקבל מחבט תמורת מין

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד מדריך טניס בן 33, תושב מרכז הארץ, בגין ביצוע שורה של עבירות מין בקטינים אותם לימד במרכז ספורט במרכז הארץ. על פי האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז תל אביב, בין השנים 2010-2009 שימש האיש כמדריך טניס של קטין שהיה אז בן 11. לפי הנטען, המדריך נהג לבצע התערבויות עם הקטין, וכאשר האחרון היה מפסיד, המדריך הורה לו להפשיל את מכנסיו ותחתוניו ולרוץ עירום במגרש. לאחר מכן, לפי עובדות כתב האישום, ביצע המדריך בקטין עבירות מין שונות.

עוד עולה מכתב האישום כי בקיץ האחרון העסיק המדריך את הקטין בתשלום, במטרה שיבצע מטלות הקשורות לעבודתו בטניס, וכי בתקופה זו נהגו השניים לשוחח ביניהם על נושאים מיניים, והנאשם אף הזמין את הקטין לדירתו למפגש מיני. כמו כן, המדריך נאשם שבין השנים 2011-2008 הוא שימש כמורה של קטין אחר, שהיה גם הוא בן 11 בעת שהכירו. לפי הנטען, גם במקרה זה נהג המדריך להתערב עם הקטין, והפציר בו להתפשט כאשר היה מפסיד.

בנוסף לכך, עולה מעובדות כתב האישום כי אותו קטין ביקש לרכוש מהמדריך מחבט טניס ששוויו 650 שקלים. המדריך נאשם בכך שהסכים להעניק לו את המחבט בתמורה שיאונן מולו ולו, אך הקטין סירב. לפי כתב האישום, הנאשם קיים התערבויות עם חמישה קטינים נוספים, וגם מהם ביקש לרוץ עירומים במגרש.

העבירות המיוחסות לנאשם כוללות ביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים והטרדה מינית. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי מעשיו של הנאשם מעידים כי הוא נמשך מינית לקטינים ואינו שולט ביצריו, וכל זאת - כלפי קטינים הנמצאים תחת חסותו. לכן, כך נכתב, בנסיבות אלה הימצאותו שלא תחת סורג ובריח מהווה סכנה לכלל ציבור הקטינים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully