וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' משיבה לליברמן: "מושחת, ציני ומסוכן"

טל שלו

12.12.2012 / 11:49

יו"ר העבודה תוקפת את שר החוץ על התבטאויותיו האחרונות: "מבצע מופעי אימים עם מסרים חסרי אחריות ודימויי שואה". על נתניהו וליברמן: "יעשו הכל כדי שהדיון יהיה ביטחוני"

צילום: דרור פיקלני, קובי אליהו; עריכה: גדי וינסטוק

יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' תקפה הבוקר (רביעי) בחריפות את שר החוץ אביגדור ליברמן, וכינתה אותו "אדם מושחת, ציני ומסוכן שגורר אותנו בעיניים פתוחות ובצביעות מוחלטת לסדר יום שכל כולו הלהטת רוחות קיצונית". יחימוביץ', שדיברה במסיבת עיתונאים בה הציגה מפלגת העבודה את התוכנית לשיקום הרפואה הציבורית, אמרה כי היא "מבססת את זה על החקירות הרבות שהתנהלו נגדו, כתב האישום שמשום מה מתעכב - אני לא מוצאת לזה סיבה עניינית. עננים פליליים מרחפים מעל לראשו". היא הוסיפה כי "ליברמן מבצע מופעי אימים כדי לשרת את האג'נדה הפוליטית שלו עם מסרים קיצוניים וחסרי אחריות ודימויי שואה".

כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

שלי יחימוביץ' בוועידת מפלגת העבודה. נמרוד סונדרס
"סיעת העבודה היא חבורה מלוכדת בצורה חסרת תקדים". יחימוביץ'/נמרוד סונדרס

מנהיגת העבודה דחתה את הביקורת הפנימית של גורמים במפלגה על דחיקת סדר היום המדיני, וטענה כי ראשי הליכוד-ביתנו מנסים לשנות את סדר היום. "נתניהו וליברמן יעשו הכל כדי שהשאלה שתישאל לא תהיה בבטן הרכה שלהם אלא בתחום שטוב להם. השניים האלה יעשו הכל כדי שהדיון יהיה ביטחוני-מדיני ויתרחש באזור הנוחות שלהם ולא באזור שמעסיק את הציבור".

היא אמרה גם כי "סיעת העבודה היום היא חבורה מלוכדת בצורה חסרת תקדים שעובדת כראש חץ. לכל אחד יש תפקיד במטה והוא עושה הכל כדי להביא לניצחון בבחירות האלה וביכולת שלנו להרכיב את הממשלה הבאה". יחימוביץ' הוסיפה כי מצע המפלגה המלא יפורסם בימים הקרובים, ויכלל בו גם פרק מדיני משמעותי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ציפי לבני בועידת השגרירים בהרצליה, דצמבר 2012. יותם רונן
"לא כולם נגדנו ולא כולם אנטישמיים". לבני, היום/יותם רונן

גם יו"ר התנועה, ציפי לבני, תקפה היום את שר החוץ. "ההשוואה בין מצבה של ישראל היום לשואה היא זילות השואה, היא לא נכונה ובלתי מתקבלת על הדעת. לא דומה בשום אופן מצבם של אזרחי ישראל היום למצבם של יהודי אירופה אז. לא כולם נגדנו ולא כולם אנטישמיים - נכון שישנה ביקורת על המדיניות הנוכחית אך יש להבדיל בין זה לבין תמיכה בישראל כמדינה", אמרה בכנס ג'רוזלם פוסט בהרצליה, "אני חושבת שהמדיניות חייבת להשתנות, לא כטובה לעולם אלא כי זה אינטרס ישראלי בסיסי. חידוש המשא ומתן לא רק שישמר את ערכיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית אלא גם יעצור את הסחף ויחזיר לישראל את הלגיטימציה לפעולה צבאית כשנדרש ולשמירה על האינטרסים הביטחוניים שלה".

"צמד קשקשנים"

אתמול תקף ליברמן את מנהיגי גוש השמאל-מרכז, והאשים אותם כי הם "מוציאים את דיבת ישראל בעולם", ומתעלמים מקריאות בגנות ישראל. "ניסיתי לשמוע גינוי מזהבה גלאון, משלי יחימוביץ' ומציפי לבני. אבל מה ששמעתי הוא גינוי לממשלת ישראל והתעלמות מאותו פרטנר ששתק לנוכח ירי הטילים ומתעלם מקריאות להשמדת ישראל", אמר יו"ר ישראל ביתנו באירוע הדלקת נרות של המפלגה. "הדבר הזה בהחלט מלמד אותנו על הלכי רוח בפוליטיקה הישראלית ועם מי יש לנו עסק - לא רק בחוץ אלא גם בפנים". ליברמן אף כינה את יחימוביץ' ואת חברה לסיעה יצחק (בוז'י) הרצוג "צמד קשקשנים".

שר החוץ מתח ביקורת גם על מדינות האיחוד האירופי שגינו את החלטת הממשלה לקדם את הבנייה באזור E-1, המחבר בין ירושלים ומעלה אדומים. "הלך הרוח באירופה, מבחינתם השמדת ישראל זה מובן מאליו. זה אומר משהו לגבי עד כמה אפשר לסמוך על אותן מדינות - גם המדינות שמבינות את צרכי הביטחון של מדינת ישראל. בהיסטוריה שלנו חווינו אירועים. אנשים התעלמו בשנות השלושים באירופה. גם כשידעו בוודאות מה קורה עם יהודים שנשלחו למחנות הריכוז, חלק ממדינות אירופה התעלמו. זה בהחלט אומר דרשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully