וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הבחירות: יוקפאו הדיונים בחוק הריכוזיות

פנחס וולף

11.12.2012 / 13:00

נתניהו קיבל את עמדתו של יו"ר הכנסת, שאין לקדם חקיקה בפגרת הבחירות. ריבלין: "חברי הכנסת והמפלגות עסוקים במערכת הבחירות ובהחלט עלולים ליפול פגמים בעבודת החקיקה"

ריבלין ונתניהו סיכמו: לא תקודם עוד חקיקה בפגרת הבחירות, הדיונים בחוק הריכוזיות יבוטלו. אמש (שני) שוחח יו"ר הכנסת ראובן ריבלין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והביע את עמדתו שאין לקדם חקיקה ממשלתית או פרטית בפגרת הבחירות, למעט בעניין שהוא צורך מיידי ודחוף למדינת ישראל. נתניהו קיבל את עמדתו של ריבלין והודיע כי לא יבקש את כינוס הכנסת בפגרה לצורך קידום חקיקה ממשלתית, והורה על ביטול הדיונים בהצעת חוק הריכוזיות שתוכננו להתקיים בוועדת הכספים בשבועות הקרובים.

גם מהלכי חקיקה נוספים כדוגמת החמרת הטיפול במסתננים והעמקת הגבייה בתחום המס, צפויים להידחות לכנסת ה-19. "בתקופת מעבר של פגרת הבחירות, הכנסת איננה צריכה לקבל החלטות לטווח ארוך", אמר ריבלין. "חברי הכנסת והמפלגות עסוקים במערכת הבחירות ובהחלט עלולים ליפול פגמים בעבודת החקיקה של הכנסת. לכן עדיף לדחות את מהלכי חקיקה משמעותיים לכנסת הבאה".

לכל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

מליאת הכנסת הצביעה בקריאה שנייה ושלישית על פיזור הכנסת. עומר מירון
נתניהו לא יבקש את כינוס הכנסת בפגרה לצורך קידום חקיקה ממשלתית/עומר מירון

הצעת החוק הממשלתית לקידום התחרות ולצמצום הריכוזיות במשק, הלא הוא חוק הריכוזיות, עברה ביולי בכנסת ברוב של 28 חברי כנסת. להצעת החוק לא היו מתנגדים או נמנעים. כעת תמתין ההצעה, שמטרתה להגביר את התחרות הענפית ולהפחית את הריכוזיות הכלל-משקית, עד להתכנסות מושב הכנסת הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully