וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת עם שלם: פעילים לשוויון בנטל ולזכויות נכים

5.12.2012 / 11:30

חיים אמסלם פרסם את הרשימה של מפלגתו. בין המצטרפים החדשים - אל"מ ראובן אגסי, הייטקיסט לשעבר, ודניאלה יקירה, פעילה חברתית. "במפלגה ישבו חרדים, חילונים ודתיים"

לאחר שביום שני אישרה ועדת הכנסת את עזיבתו של ח"כ חיים אמסלם את סיעת ש"ס, הבוקר (רביעי) יגיש לוועדת הבחירות המרכזית את רשימה מפלגת עם שלם לכנסת הבאה. ברביעייה הראשונה התברגו, בין היתר, אל"מ במילואים ראובן אגסי מהפורום לשוויון בנטל, ודניאלה יקירה, פעילה חברתית למען זכויות בעלי מוגבלויות ונשים.

במקום השני ברשימה יעמוד משה צרפתי, שמשמש כמנכ"ל עם שלם מאז הקמתה. צרפתי, 55, השתחרר מצה"ל בדרגת סגן אלוף לאחר שירות במערך ההנדסי והטכני של חיל האוויר, ומאז עסק ביזמות היי טק ובייעוץ לחברות.

אל"מ ראובן אגסי, בן 72, יימצא במקום השלישי במפלגה. אגסי סיים את שירותו הצבאי בחיל הקשר ולאחר פרישתו הוא עבד בחברות תדיראן ואלביט. לאחר מכן הוא הקים את חברת קוויקסטופ והמשיך להשקיע ולנהל חברות הייטק. בשנת 2007 הוא פרסם קריאה לחברות הייטק לא להעסיק אנשים שהשתמטו משירות צבאי ומאז החל לפעול בפורום לשוויון בנטל. בעקבות דעותיו של אמסלם בעד שילוב חרדים בצבא, הביע הפורום תמיכה באמסלם, כמו במפלגות אחרות הפועלות בתחום. לאחרונה החלו מגעים בנושא שילוב נציג מהפורום במפלגתו של אמסלם ובסופו של תהליך הוחלט שאגסי יחבור למפלגה לקראת הבחירות לכנסת.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

חיים אמסלם. עומר מירון
"מדינת ישראל זקוקה לשינוי בכל הקשור לגיוס לצה"ל ויציאה לעבודה של בני ישיבות שאינם לומדים". אמסלם/עומר מירון

במקום הרביעי תוצב דניאלה יקירה, בת 39, נשואה ואם לארבעה המתגוררת בקריית אתא, היא בוגרת לימודי תואר ראשון באוניברסיטת חיפה בייעוץ חינוכי, חינוך מיוחד ותולדות עם ישראל וכן בעלת תעודת הוראה. כיום היא עובדת בחברת חשמל בתחום החשבונאות וכחלק מתפקידה היא אחראית לתחום ההנחות עבור אוכלוסייה מוחלשת.

יקירה סובלת מנכות ומתניידת בכיסא גלגלים, ובשל כך היא פעלה רבות בנושאים הקשורים לאוכלוסייה המוגבלת. בעבר היא שימשה כמנהלת "המרכז לחיים עצמאיים חיפה והצפון" לתכנון ופיתוח שירותים לקידום אנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה.

כמו כן היא שימשה כרכזת מנהלית במכון ע"ש קרטן לשימושי מחשב וטכנולוגיה באוניברסיטת חיפה. כמו כן יקירה היא פעילה חברתית בנושא זכויות נשים ואנשים עם מוגבלות ובעבר היא הקימה והובילה את "פרויקט פנינה" המקדם את נושא נגישות השירות לנשים נכות במרפאות לבריאות האישה. בנוסף היא הגתה את "פרוייקט אמ"א" - אימהות נכות מלוות אימהות נכות בראשית דרכן.

במקום החמישי ברשימה ידורג מקסים אוקנין, שכיהן עד לאחרונה כממלא מקום סגן ראש עיריית ערד. אקונין היה ממקימי קיבוץ מירב וקידם מיזמים תיירותיים ותעסוקתיים בנגב. אקונין מגדיר עצמו כחילוני מסורתי.

מעם שלם נמסר לוואלה! חדשות בנוגע לרשימה כי "מבלי להתייחס לרשימת המועמדים טרם הגשתה, נבהיר כי 'עם שלם' כשמה כן היא, מפלגה מאחדת ומגשרת אשר יושבים בה יחדיו: אנשים המגדירים עצמם חרדים, חילונים או דתיים. בין חברי המפלגה יש הרבה מן המשותף ובכלל זה ההבנה שמדינת ישראל זקוקה לשינוי בכל הקשור לגיוס לצה"ל ויציאה לעבודה של בני ישיבות שאינם לומדים, חיוב לימודי הליבה בכל מוסדות החינוך, מהפכה ברבנות ועוד".

עם הגשת הרשימה אמר אמסלם: "אנחנו מציגים היום רשימת מועמדים מצוינת לבחירת הציבור הישראלי. יחד אנו משלבים ידיים, חרדים, חילונים ודתיים, גברים ונשים, ספרדים ואשכנזים, עולים וותיקים. מועמדי עם שלם לכנסת הם אנשי עשייה שיבואו לכנסת כדי לעבוד קשה למען בוחריהם, מתוך נאמנות לעקרונות, באמת ובאומץ. יחד נדאג לעתידה של המדינה ולחוסנה ולאחדותה של החברה הישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully