וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן מנקה את האורוות: גם מיסז'ניקוב בחוץ

טל שלו ויהושע בריינר

4.12.2012 / 9:50

לאחר פרישתה של אנסטסיה מיכאלי, הודיע שר התיירות כי הוא עוזב את הפוליטיקה, ככל הנראה לאחר שהבין כי לא ימוקם במקום ריאלי. ליברמן: "היה אמור להיות משובץ גבוה מאוד"

צילום: אבי כהן, ערוץ הכנסת, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, הודיע הבוקר (שלישי) כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים. הערב תתכנס מפלגת ישראל ביתנו כדי לאשר את המלצות הוועדה המסדרת ולפרסם את דירוג הרשימה הסופי לכנסת, ועל פי ההערכות פרישתו של מיסז'ניקוב נעשית כיוון שהבין כי הוא צפוי להיות מוצב במקום לא ריאלי ברשימה המאוחדת עם הליכוד.

אתמול הודיעה על פרישה חברת כנסת אחרת מישראל ביתנו, אנסטסיה מיכאלי, לאחר שהבינה כי גם היא לא תשתבץ ברשימה במקום שיאפשר לה לכהן בכנסת הבאה. מיכאלי ומיסז'ניקוב התבלטו בכנסת האחרונה על רקע אירועים מעוררי מחלוקת, שייתכן והכתימו את מעמדים בעיני יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן.

לפני כשלושה חודשים פורסמו עדויות של מאבטחי השר מיסז'ניקוב, לפיהן הוא נוהג להתהולל במועדוני לילה ולהשתכר לעיתים תכופות. ליברמן סינגר בזמנו על חברו לסיעה, וציין כי "לא מעניין אותי מה עושים השרים בזמנם הפנוי", אולם כאמור, נראה כי עתה החליט השר לרענן את השורות במפלגה ולהדיח את השר מהכנסת הבאה.

סטס מיסז'ניקוב שר התיירות בכנס ההתאחדות המלונאים, ספטמבר 2012. דרור עינב
"מסתכל בגאווה ובסיפוק על ההישגים שלי כשר התיירות". מיסז'ניקוב/דרור עינב

בימים האחרונים אמרו גורמים במפלגה כי על המועמדים לכנסת הקרובה להיות בעלי תדמית חיובית ככל הניתן, ברמיזה עבה לכיוונם של מסז'ניקוב ומיכאלי, שכאמור הודיעה אתמול על פרישה גם כן מהחיים הפוליטיים. מסז'ניקוב נחשב לאחד מהגורמים המשפיעים במגזר הרוסי ולא מן הנמנע כי ישוב להשתלב בעשייה הציבורית בראשון לציון, עיר מגוריו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"לאחר 10 שנים בהן שירתתי כנבחר ציבור, מתוכן שבע שנים בכנסת ובממשלת ישראל, הודעתי לאביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, כי איני מתכוון להתמודד בבחירות לכנסת ה-19", מסר מיסז'ניקוב, "אני מסתכל בגאווה ובסיפוק על ההישגים שלי בתפקידי כשר התיירות ויו"ר ועדת הכספים ועל התרומה הכלכלית והחברתית שלי למדינת ישראל, ובכלל זה מספרי שיא של תיירות נכנסת בשלוש השנים האחרונות וגידול של 28,000 במספר המשרות החדשות בענף התיירות כתוצאה מכך; תוספת של 38 מיליארד שקל להכנסות המדינה בשנה האחרונה; יצירת 1,200 עסקים קטנים ובינוניים בענף התיירות בשנים האחרונות; שיקום ופיתוח ים המלח כאחד מאתרי הנופש המובילים בעולם; הובלת הרפורמה שאושרה באחרונה בממשלה להוזלת עלויות הנופש בישראל ב- 20%, ועוד".

מיסז?ניקוב הוסיף כי "יש לי כוונה להמשיך ולתרום למשק הישראלי בתפקידים מרכזיים אחרים שאמלא. אינני פורש מהעשייה הציבורית והעסקית, ויש לי כוונה להמשיך ולתרום מכשרוני, ניסיוני וממרצי".

חברי מפלגת ישראל ביתנו מאשרים את האיחוד עם הליכוד,נובמבר 2012. עומר מירון
"מיסז'ניקוב היה אמור להיות משובץ גבוה מאד ברשימת ישראל ביתנו לכנסת". ליברמן/עומר מירון

ליברמן מסר בתגובה כי הוא מצר מאד על הפרישה. "השר מיסז'ניקוב מילא שורה של תפקידים מרכזיים במערכת הפוליטית בשתי הקדנציות האחרונות, הצליח מעל ומעבר בכל אחד מהם ותרם רבות לחוסנה הכלכלי והחברתי של מדינת ישראל ולאזרחיה", אמר שר החוץ, "גם עכשיו השר מיסז'ניקוב היה אמור להיות משובץ גבוה מאד ברשימת מועמדים לכנסת ה-19 מטעם מפלגת "ישראל ביתנו", ולמלא תפקיד בכיר בממשלה העתידית. אני מקבל בהבנה את רצונו של מיסז'ניקוב להתקדם בחייו המקצועיים לעבר אתגרים חדשים. מקצועיותו, הידע הרב-גוני שלו והניסיון העשיר שצבר במערכות שונות יהיו לו לעזר גם בעתיד, כמו גם לכל מערכת שבה הוא יבחר להשתלב.אני מאחל לו הצלחה בכל אשר יפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully