וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלת יחימוביץ' מול כלכלת שטייניץ - עכשיו הסרטון

לקראת הצגת התכנית הכלכלית של העבודה, פרסמה המפלגה סרטון בו תוקפת בחריפות היו"ר יחימוביץ' את המדיניות הכלכלית של ראש הממשלה ושר האוצר, בליווי דמויות אנימציה. צפו

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

לקראת הצגת התכנית הכלכלית של מפלגת העבודה, הערב (שני) בכנס באשדוד, פרסמה המפלגה סרטון תחת הכותרת "על מה הבחירות האלה?", בו תוקפת מנהיגת העבודה שלי יחימוביץ' את מדיניות הממשלה הנוכחית בתחום הכלכלי.

הסרטון מציג עימות טלוויזיוני שנערך בערוץ 2 בין יחימוביץ' לבין שר האוצר יובל שטייניץ. היא מבקרת בחריפות את נתוני התעסוקה שמציג שטייניץ ואת מדיניותו הכלכלית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומנבאת עתיד קודר במקרה שייבחר. "מה שנתניהו מתכוון לעשות יום אחרי הבחירות, אם ינצח, זה להעביר תקציב רע ומר ואכזרי שיפגע קשות באוכלוסיה. הם מתכוונים לקחת מהחינוך, מהבריאות, מהרווחה כדי להכביד את העול על אנשים רגילים, שעה שהם ימשיכו לתת לאותם טייקונים להתפרע בשוק ההון", אומרת יחימוביץ' בסרטון על רקע אנימציה המדמה את הטיעון של יו"ר העובדה.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

באירוע הערב באשדוד, שיועבר בשידור חי בוואלה! חדשות, צפויה יחימוביץ' להציג לראשונה את האלטרנטיבה הסדורה שלה למדיניותו הכלכלית של נתניהו. בכנס תוצג תכנית כלכלית מפורטת, המבוססת על השקפת העולם הסוציאל-דמוקרטית של העבודה ומתמקדת בשיקום מעמד הביניים ובכלכלה הוגנת השומרת על זכותם של צעירים וחלשים להתפרנס בכבוד. התכנית, שגובשה בחודשים האחרונים בשיתוף עם עשרות מומחים מהמגזר הפרטי והציבורי, אף מציגה מקורות תקציביים למהלכים ולשינויים. לטענת גורמים בעבודה, מדובר ב"רגע מכונן בקמפיין", וכי התוכנית "קוראת תיגר על הגזירות הכלכליות שנתניהו מתכנן להעביר אחרי הבחירות ושאותן הוא מנסה להחביא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully