וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על מצנע בעבודה: "התחייב להישאר במפלגה"

טל שלו

1.12.2012 / 23:59

במפלגה לשעבר של הרכש החדש של ציפי לבני פרסמו מסמך שבו התחייב מצנע שלא לפרוש מהמפלגה גם אם יפסיד בבחירות לראשות העבודה. "מדובר במהלך שגוי ומזיק המשחק לטובת נתניהו"

במפלגת העבודה הביעו הערב (שבת) זעם על החלטתו של יו"ר המפלגה לשעבר, עמרם מצנע, להצטרף למפלגתה החדשה של ציפי לבני, "התנועה", ולהתמודד עמה בבחירות לכנסת ה-19. מצנע, שסיכם עם לבני על שיבוצו כמספר 2 ברשימה, הפסיד בשנת 2011 בבחירות לראשות העבודה, שבהן ניצחה שלי יחימוביץ', ולפי מסמך שפרסמה הערב העבודה, הוא התחייב לפני הבחירות במפלגה שלא לפרוש ממנה גם אם יפסיד.

"מצנע התמודד לפני שנה על ראשות מפלגת העבודה ונחל כישלון צורב, כאשר הגיע אחרון מבין כל המתמודדים", נמסר מהמפלגה. "צר לנו שאנשים שכביכול מייצגים פוליטיקה נקייה לא מקבלים את החלטות הבוחרים שלהם, ומסרבים להשתתף בבחירות דמוקרטיות". בעבודה תקפו גם את לבני, וטענו כי "מדובר במהלך פוליטי שגוי ומזיק המשחק אך ורק לטובתו של נתניהו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתחייבים לקבל את הכרעת הבוחר, ולהמשיך כחברים פעילים". מסמך ההתחייבות עליו חתם מצנע/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המסמך, עליו חתמו בנוסף למצנע גם יצחק הרצוג, עמיר פרץ, אראל מרגלית ויושבת הראש שנבחרה, שלי יחימוביץ', נכתב כי "מתוקף קבלת ערכיה הדמוקרטיים של מערכת הבחירות והצורך לקבל את דין הבוחר, וכן מתוך אמונה בדרכה של מפלגת העבודה והצורך הבוער לפעול במסגרת המפלגה, לשם החזרת המפלגה למקומה הטבעי כמפלגה מובילה בכנסת ישראל ובחברה הישראלית, אנו מתחייבים לקבל את הכרעת הבוחר, ולהמשיך כחברים פעילים, מובילים ובולטים בשורות מפלגת העבודה". יו"ר המפלגה לשעבר, מיכה חריש, שכיהן בתפקיד באופן זמני, יזם את כתיבת המסמך.

"לבני אספה פליטי פליטים"

במפלגה לא חסכו ביקורת גם כלפי יו"ר "התנועה", וטענו כי "ציפי לבני, במהלך פוליטי שגוי ומזיק המשחק אך ורק לטובתו של נתניהו, אינה מקבלת את אמונו של הציבור, המעניק לה לכל היותר שבעה מנדטים. רשימת האנשים הטובים אשר השיבו בשלילה להצעתה לחבור למהלך כושל זה ארוכה מאוד, ומי שהיא מצליחה לאסוף הם פליטי הפליטים והמפסידים של המערכת הפוליטית". בהודעת מפלגת העבודה נכתב בנוסף כי "חרף מאמציה לפגוע במפלגות הגוש, העבודה בראשות יחימוביץ' נשארת איתנה ומובילה את הגוש בבטחה כמפלגה ערכית וחזקה, עם רשימה מצוינת של חברי כנסת. אנו שבים וקוראים ללבני להפסיק להזיק לגוש המרכז ולחבור ליחימוביץ' במשימה המשותפת להחליף את שלטון נתניהו". מצנע סירב להגיב על הדברים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully