וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריימריז בעבודה: המתמודדים הצעירים לומדים את המשחק

יהושע בריינר

29.11.2012 / 22:03

הרוח החדשה הנושבת במפלגה הביאה מספר שיא של צעירים להתמודד על מקום בכנסת. ביום הפריימריז נאלצו לעבור את טקס החניכה - נישוקים, חיבוקים וראיונות. צפו בכתבת הווידאו

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק, קריינות: יהושע בריינר

הסקרים המחמיאים למפלגת העבודה, הצופים גדילה משמעותית בכנסת הבאה משמונת חברי הכנסת המכהנים כיום, הביאו מספר גדול של מתמודדים חדשים בבחירות המקדימות במפלגה. בעקבות המחאה החברתית של קיץ 2011 והרוח החדשה שהביאה איתה שלי יחימוביץ', מנסים גם מועמדים צעירים רבים לפלס את דרכם לרשימה. את טקס החניכה - הכולל נשיקות, חיבוקים ומילים חמות - הם עברו ביום הפריימריז בפעם הראשונה. פרסום תוצאות הפריימריז צפוי מחר בשעה 07:00 בבוקר. וואלה! חדשות תעביר את התוצאות בשידור חי, במשדר מיוחד עם ינון מגל.

"אני מסתובבת ברחבי הארץ כבר עשרים שנה, מדברת עם הציבור. אני יודעת מה התגובות, נענית באמינות. אני יודעת שהם יודעים מי אני", אומרת העיתונאית לשעבר מרב מיכאלי בקלפי באשדוד, הצפויה לזכות במקום גבוה ברשימה. בקלפי בפתח תקווה, לעומת זאת, נמצאת אחת הפעילות של מיכאלי - אמה, סוזי קסטנר: "אני תומכת בה כמובן. היא בעלת איכות ובעלת עקרונות, ותעבוד לפי העקרונות שלה ללא להתפשר".

גם איציק שמולי, ממובילי המחאה החברתית ואחד המתמודדים המובילים בפריימריז, הגיע לגייס תמיכה. כפי שניתן לראות בוידאו, בקלפי הוא פגש בהפתעה את אחד הוותיקים, עמיר פרץ. "הוא מועמד ראוי מכל בחינה שהיא ואני בטוח שיש לו סיכוי סביר, לפי נסיוני", אמר פרץ, שסירב להתחייב האם הוא תומך בו במסגרת אחד ה"דילים" שלו, "אני לא מפרסם רשימות ולא עוסק בדילים, יש לנו 83 מתמודדים טובים ויהיה פה שילוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully