וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה לינדנשטראוס שוקל הצטרפות לרשימתה של לבני

פנחס וולף

29.11.2012 / 21:31

לבני נפגשה עם מבקר המדינה לשעבר, שסיים את תפקידו לפני כשלושה חודשים, והציעה לו לחבור אליה. לינדנשטראוס: "שוקל בכובד ראש, אתייעץ עם משפחתי ואודיע על החלטתי בהקדם"

ציפי לבני ממשיכה במסעה לבנות רשימה אטרקטיבית למפלגתה החדשה, "התנועה". לבני נפגשה היום (חמישי) עם מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, והציעה לו לחבור אליה ולקבל מקום בצמרת רשימת התנועה לכנסת ה-19. לינדנשטראוס, שסיים את תפקידו לפני כשלושה חודשים, טרם השיב והודיע כי יחזיר תשובה סופית בתחילת השבוע הבא. "הפניה נשקלת בכובד ראש", אמר לוואלה! חדשות, "ההחלטה תתקבל בהקדם לאחר התייעצות עם בני משפחתי וחבריי". הדברים פורסמו לראשונה בחדשות ערוץ 2.

אם אכן יסכים לכך, תהווה התמודדותו תקדים – גם כמבקר מדינה לשעבר וגם כשופט בדימוס, אשר אינם נוהגים לעבור לתפקידים פוליטיים לאחר סיום תפקידם, אלא לרוב מתמנים לתפקידים נקודתיים כמו עמידה בראש ועדות חקירה או גופים ציבוריים. הדרך ההפוכה כבר נעשתה – שופט העליון בדימוס אדמונד לוי החל כפעיל ליכוד בשנות ה-70' לפני שהתברג במערכת המשפט, וגם לינדנשטראוס עצמו היה פעיל בתא סטודנטים של מפא"י בימיו כסטודנט למשפטים באוניברסיטה העברית.

כל העדכונים, הדיווחים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

מבקר המדינה לשעבר מצטרף לדמויות ציבוריות נוספות שלבני מחזרת אחריהם, בהם יו"ר מפלגת העבודה לשעבר עמרם מצנע וראש סוכנות החלל הישראלית, יצחק בן ישראל, אשר הודיעו גם הם כי יחזירו תשובה סופית בימים הקרובים. מאז הודעתה ביום שלישי על הקמת התנועה והתמודדות בבחירות, מקיימת לבני מרתון פגישות עם עשרות אנשים - חלקן ביוזמתה וחלקן ביוזמתם - במטרה לבחון הצטרפות של מספר "כוכבים" לרשימתה.

בנוסף, לבני מנהלת בימים האחרונים קרב מול מפלגתה הקודמת, קדימה, והעומד בראשה שאול מופז, כדי לגייס שבעה חברי כנסת שיתפצלו מסיעת קדימה ויחברו אל מפלגת התנועה. מהלך זה יאפשר לה להשיג מימון בחירות של כמה מיליוני שקלים. לבני השיגה עד עתה את תמיכתם של שישה חברי קדימה, ועליה להצליח למצוא את הפורש השביעי עד מועד הגשת הרשימות לכנסת ה-19 ביום חמישי בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully