וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': לבני? יש שני מתמודדים בזירה - נתניהו ואני

טל שלו

27.11.2012 / 17:00

יו"ר העבודה תקפה את החלטת לבני להקים מפלגה וטענה כי מדובר בשגיאה קשה. "אני קוראת למצביעי ליכוד שהתכוונו להצביע לליכוד, לימין מתון - להצביע למפלגת העבודה"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בעקבות ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות, ויומיים לפני הפריימריז במפלגתה. יחימוביץ' התייחסה להחלטתה של יו"ר קדימה לשעבר, ציפי לבני, להקים מפלגה חדשה ואמרה: "אני בטוחה ומאמינה כי יש שני מתמודדים בזירה והם נתניהו ואני, ויש לנו סיכוי לנצח".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

מסיבת עיתונאים שלי יחימוביץ'. בן קלמר
"יש לנו סיכוי לנצח". יחימוביץ' הערב/בן קלמר

בדברים שנשאה במטה הבחירות בתל אביב תקפה יחימוביץ' את החלטת לבני וכינתה אותה "שגיאה קשה וטעות". יו"ר העבודה טענה כי יש לאחד כוחות, "להיות כח מרכזי שיגרום למפלה של נתניהו. יכולנו להיות יחד, לצערי חל פיצול נוסף. נשאר חזקים וההתמודדות סמוך לבחירות תהיה בין שני מנהיגים שמייצגים דברים שונים". יחימוביץ' קבעה כי מדובר ב"בחירה על איך תיראה מדינת ישראל".

יו"ר העבודה התייחסה לרשימת הליכוד לכנסת שנבחרה אמש. "אני קוראת למצביעי ליכוד שהתכוונו להצביע לליכוד, לימין מתון, ממלכתי, אוהב את המדינה, חברתי והתחברו לדיון החברתי שהתנהל בישראל בשנתיים האחרונות, להצביע למפלגת העבודה ופעם אחת לתת צ'אנס להצבעה על החיים שלנו. לרשימה שתדאג לו ולמשפחתו ולא להצביע באופן מסורתי לאותה מפלגה ששכחה שהיא מפלגת עם ממלכתית כמו שהליכוד היתה פעם". יחימוביץ' טענה כי בניגוד להיום, הליכוד היתה בעבר מפלגה ממלכתית, ימנית, מתונה וליברלית, חרף המחלוקת עם העבודה, ופנתה גם לאנשי הציונות הדתית להצביע למפלגתה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מסיבת עיתונאים ציפי לבני, נובמבר 2012. דרור עינב
"שגיאה קשה וטעות". לבני היום/דרור עינב

זמן קצר לפני מסיבת העיתונאים, הודיעה המפלגה כי בעקבות התקלות בפריימריז שנערכו ביומיים האחרונים בליכוד, יתקיימו הבחירות המקדימות בשורותיה ביום חמישי הקרוב בהצבעה ידנית, ולא בהצבעה ממוחשבת כפי שתוכנן תחילה. יחימוביץ' התייחסה בדבריה לפריימריזה ואמרה: "יש 83 מועמדים. אני קוראת לציבור המתפקדים לבחור את הרשימה הטובה והמאוזנת ביותר שאני מקווה שהיא תייצג את מפלגת העבודה ותיתן ביטוי לזרמים המרכזיים במפלגה ולא שוליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully