וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט דחה הכרזתו: "מברך על הפגיעה בראש הנחש"

פנחס וולף

14.11.2012 / 19:00

בעקבות חיסול ראש הזרוע הצבאית של חמאס, החליט ראש הממשלה לשעבר לדחות את ההודעה על כוונותיו הפוליטיות. "ג'עברי היה איש טרור שידיו מגואלות בדם, והפגיעה בו היא הישג"

ההכרזה תחכה: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שב אמנם הערב (רביעי) לישראל, אך החליט לדחות את ההודעה על כוונותיו הפוליטיות. זאת בעקבות חיסול ראש הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי. אולמרט הצהיר: "אני מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על הפגיעה בראש הנחש של החמאס ברצועת עזה, אחמד ג'עברי".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - באתר הבחירות של וואלה!

הפרקליטות ערערה על זיכויו וגזר דינו של אולמרט. גדעון צנטנר
סירב להתייחס לשאלת חזרתו לפוליטיקה. אולמרט/גדעון צנטנר

עוד אמר אולמרט כי "מדובר באיש טרור שידיו מגואלות בדם, והפגיעה בו מהווה הישג גדול של כוחות הביטחון. כמו כן, אני מברך את מי שקיבל את ההחלטה על כך. אני מחבק את תושבי יישובי הדרום ומחזק אותם לנוכח ההתקפה עליהם". מלשכתו של אולמרט נמסר, כי "מטבע הדברים ולנוכח ההתפתחויות, מר אולמרט לא מתכוון בעת הזו לעסוק פומבית בשאלת חזרתו לחיים פוליטיים".

עם שובו לארץ, תכנן אולמרט להיפגש עם שותפתו הבכירה לשעבר לממשלה, ציפי לבני. מחר הוא היה אמור להיפגש עם השר לשעבר חיים רמון, אשר פועל בשבועות האחרונים להקמת מסגרת פוליטית מאוחדת, ובמקביל גם עם יו"ר קדימה הנוכחי שאול מופז. לא ברור כעת האם ומתי יתקיימו הפגישות, אך לאחר שאולמרט יקבל החלטה על עתידו הפוליטי, גם לבני תחליט אם לשוב לפוליטיקה. אם ראש הממשלה לשעבר יתמודד בבחירות, לבני צפויה לוותר על ההתמודדות. אם הוא לא יתמודד, לבני כנראה תחליט לרוץ בבחירות.

על פי ההערכות, אם אולמרט יחזור לחיים הפוליטיים הוא יתמודד בראשות מפלגת קדימה, בה כיהן כיו"ר עד פרישתו מראשות הממשלה, בתיאום עם היושב ראש המכהן מופז, אשר יהיה מספר שתיים ברשימת המפלגה לכנסת וימשיך לכהן כיושב ראש המפלגה.

כפי הנראה בימים האחרונים, אולמרט ניהל מגעים עם מספר דמויות ציבוריות מוכרות בכדי לצרף אותם לשורותיו, בהם גם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ושגריר ישראל באו"ם לשעבר, דני גילרמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully