וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הליכוד ביתנו מתחזק, אמסלם עובר את אחוז החסימה

על פי סקר "מאגר מוחות" שפורסם בערוץ 2, נתניהו וליברמן מקבלים 39 מנדטים, בעוד העבודה עומדת על 22. עם-שלם והעצמאות מקבלות כל אחת 3 מנדטים. בגושים: הימין מגדיל כוחו

סקר חדש, אשר פורסם הערב (חמישי) מעלה כי מפלגת הליכוד-ביתנו מתחזקת קלות, ותקבל בכנסת התשע-עשרה 39 מנדטים, אם הבחירות יערכו היום. מדובר בעליה של כ-3-5 מנדטים לעומת תוצאות הסקרים האחרונים. מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ', שבימים אלו רושמת מתמודדים חדשים לבחירות המקדימות, תקבל 22 מנדטים.

על פי הסקר, שפורסם בערוץ 2 ונערך על ידי מכון הסקרים "מאגר מוחות", מפלגת עם-שלם של חבר הכנסת חיים אמסלם תעבור את אחוז החסימה ותקבל 3 מנדטים – זאת לאחר שבסקר אחר שפורסם מוקדם יותר היום, קיבלה המפלגה 4 מנדטים. המפלגות החרדיות לא נפגעות מן ההצטרפות של אמסלם למרוץ, כשעל פי הסקר ש"ס תקבל 14 מנדטים ויהדות התורה 6 מנדטים.

מפלגת העצמאות, שבראשה עומד אהוד ברק, עוברת גם היא את אחוז החסימה ועומדת על 3 מנדטים, כמו גם מפלגת קדימה – אשר מקבלת מספר מנדטים זהה, לאחר שבסקרים האחרונים לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה. מי שנפגע מתחלופת הקולות הוא יאיר לפיד, שמפלגתו יש-עתיד יורדת ל-10 מנדטים, ומרצ שעל פי הסקר תקבל שלושה מנדטים בלבד. מפלגת הבית היהודי-האיחוד ביתנו תעמוד על 7 מנדטים, והמפלגות הערביות וחד"ש עם 10 מנדטים.

בסקר הנוכחי עומד גוש הימין על 69 מנדטים מול 51 מנדטים לגוש המרכז-שמאל. בימים הקרובים צפויים להודיע ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט וציפי לבני האם הם עומדים להתמודד בבחירות – צעד שעשוי לשנות את מפת הגושים וחלוקת המנדטים בין המפלגות.

התוצאות המלאות:
הליכוד - 39
העבודה - 22
ש"ס - 14
יש עתיד - 10
המפלגות הערביות וחד"ש - 10
הבית היהודי - 7
יהדות התורה - 6
העצמאות - 3
מרצ - 3
קדימה - 3
עם שלם - 3

הסקרים האחרונים:
סקר: בנט זוכה ל-13 מנדטים, אמסלם נכנס לכנסת
סקרים: בין 35 ל-42 מנדטים ל"הליכוד ביתנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully