וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבה שלי: אושרה ריצת מיכאלי בפריימריז העבודה

טל שלו

8.11.2012 / 8:11

83 מתמודדים, כולל 13 "כוכבים" חדשים, יתחרו על מקום ברשימת המפלגה לבחירות לכנסת ה-19. מרב מיכאלי, הנמנית על תומכיו של עמיר פרץ, יריבה של יחימוביץ', תתמודד גם כן

ועדת הבחירות המרכזית של מפלגת העבודה אישרה אמש (רביעי) את רשימת המתמודדים הסופית לפריימריז במפלגה, שיתקיימו ב-29 בנובמבר. 83 מועמדים יתמודדו על מקום ברשימת המפלגה לכנסת הבאה, בהם 13 מתמודדים חדשים שהצטרפו למפלגה בחצי השנה האחרונה וקיבלו אישור מיוחד להתמודד בבחירות המקדימות, בהם העיתונאית מרב מיכאלי, שאינה נמנית על מקורבי יושבת הראש יחימוביץ', בלשון המעטה.

בשבוע שעבר דווח כי בכוונת יחימוביץ' לסכל את הצטרפותה של מיכאלי, שתמכה ביריבה? הפוליטי של יחימוביץ', עמיר פרץ, כיוון שאינה חברה במפלגה חצי שנה ויותר, כנדרש לפי חוקת המפלגה. אך בכינוס שנערך אמש אישרה מזכירות לשכת המפלגה למיכאלי להתמודד על מקום ברשימה, יחד עם שאר המצטרפים החדשים: מנהיגי המחאה החברתית של קיץ 2011, סתיו שפיר ואיציק שמולי, העיתונאים מיקי רוזנטל וכן מיכאלי; מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, עומר בר לב; אנשי החינוך חילי טרופר ולילי בן עמי; וחברי הכנסת שפרשו מקדימה, נינו אבסדזה ונחמן שי. שבעה חברי כנסת מכהנים מטעם העבודה, יתמודדו גם כן על מקום ברשימה.

אורי שגיא מצטרף למפלגת העבודה , אוקטובר 2012. דרור עינב
פרש "מסיבות בריאותיות-משפחתיות". אורי שגיא ויו"ר העבודה, שלי יחימוביץ'/דרור עינב

אלוף במילואים אורי שגיא, שהודיע לפני כשבועיים על הצטרפותו לשורות מפלגת העבודה, החליט אתמול לפרוש "מסיבות בריאותיות-משפחתיות". יחימוביץ' מסרה בתגובה להודעה כי שגיא תרם רבות למדינה והיא מכבדת את החלטתו שלא להתמודד. עם זאת, לפי דיווח בערוץ 2 אמש, שגיא פרש בעקבות מידע שהגיע בימים האחרונים ליחימוביץ' מאישה שטענה ששגיא ביצע בה לכאורה מעשה פלילי לפני שנים רבות.

בעבודה הביעו שביעות רצון ממספר המועמדים הרב, שיתחרו ביניהם על 20 עד 24 מקומות ריאלים ברשימה, כך לפי הסקרים הפוליטיים האחרונים. מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, שישובץ במקום השביעי ברשימה המשוריין לו בשל תפקידו, אמר כי "מדובר בהבעת אמון חד משמעית במפלגה, בעתידה ובתפקידה בבחירות הקרובות. הוא הוסיף כי העובדה שהמועמדים מגיעים ממגוון רחב של מגזרים וסקטורים, מראה כי "מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' פונה אל פלחים שונים ומגוונים בחברה הישראלית. על כתפי המועמדים מונחת המשימה לרתום את אזרחי מדינת ישראל, להצעיד את המפלגה לניצחון בבחירות הקרובות ולהחליף את ממשלת נתניהו-ליברמן, תוך הצבת סדר יום חברתי- כלכלי במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully