וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ינצח בבחירות בארה"ב? זהבה גלאון כבר יודעת

5.11.2012 / 16:11

במרצ הכינו מבעוד מועד סרטון וידאו המברך את הנשיא ברק אובמה על ניצחונו, על אף שיום הבחירות טרם החל, ומקווים לקבל השראה מקומית: "השמאל ניצח באמריקה, בקרוב בישראל"

יחצנים, מפלגת מרצ

עוד 48 שעות נותרו עד לתוצאות הבחירות בארה"ב, אולם נראה שיש מי שכבר מכתיר את המנצח: מפלגת מרצ הכינה סרטון וידאו המברך את הנשיא המכהן ברק אובמה על היבחרו לארבע שנים נוספות בבית הלבן. בסרטון, שטרם הופץ, נראה הנשיא החדש-ישן במהלך מסע הבחירות שלו, בעוד ההמונים צועקים לו את הסיסמה הידועה: “yes we can”. בסוף הסרטון מופיעה הכתובת: "השמאל ניצח באמריקה, בקרוב בישראל". גלאון התייחסה למסר בסרטון ואמרה כי "נתניהו וליברמן הם לא 'כוח עליון' ולא גזירת גורל. אפשר לנצח אותם".

מיליוני אמריקאים יבחרו ביום שלישי בין הנשיא המכהן, אובמה, למועמד המפלגה הרפובליקנית, מיט רומני. בשלב זה נמצאים המועמדים בקרב צמוד במיוחד, כאשר מרבית הסקרים מנבאים להם מצב של תיקו. סקר של רשת סי-אן-אן שפורסם לפנות בוקר מעלה כי הפער בין שני המועמדים הצטמצם, וכי ברק אובמה ומיט רומני זוכים שניהם ל-49%. על פי סקרים נוספים, אובמה מוביל ביתרון קטן במרבית מדינות המפתח, שהניצחון בהן צפוי להכריע את הבחירות לטובתו, ובעיקר באוהיו, שם הוא זוכה ליתרון של עד 4%.

תוצאות הבחירות יתחילו לזרום במהלך הלילה (שעון ישראל). לרגל האירוע תפתח וואלה! חדשות אולפן בחירות מיוחד. את המשדר יגיש ינון מגל ולצידו יופיעו פרשנים ומומחים לארה"ב. כתבי וואלה! חדשות ידווחו מארה"ב ויעבירו את המידע מהשטח בזמן אמת. המשדר יימשך אל תוך הבוקר ויעדכן על תוצאות האמת, המנצח, המפסיד והתגובות בארה"ב, בעולם ובישראל.

עוד על קמפיין מרצ לבחירות:
משיקים את הקמפיין: "רק שמאלנים מצביעים מרצ"
השאלון הזהה למועמד: יו"ר סיעת מרצ, אילן גילאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully