וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: "יש רבים טובים מנתניהו, גם אולמרט ולבני"

פנחס וולף

18.10.2012 / 21:26

בכינוס מועצת קדימה במטרה לאשר את ביטול הפריימריז והקמת ועדה לקביעת הרשימה לכנסת, אמר מופז: "הבחירות לא הוכרעו. החלפת נתניהו היא משימה לאומית. את הבחירות האלה ננצח"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

מועצת קדימה התכנסה הערב (חמישי) לאשר את ביטול הפריימריז ואת הקמתה של ועדה לקביעת רשימת מועמדי התנועה לכנסת. יו"ר האופוזיציה ויו"ר קדימה, שאול מופז, אמר בכינוס כי "הבחירות לא הוכרעו. החלפת נתניהו היא משימה לאומית. אני קורא לכל אחת ואחד מאזרחי ישראל להצטרף אלי ואל חברי. את הבחירות האלה אנחנו ננצח".

מופז המשיך והדגיש: "אני לחלוטין לא מסכים עם הקביעה שאי אפשר לנצח את נתניהו. יש טובים מנתניהו. יש הרבה יותר טובים ממנו: ראש הממשלה לשעבר אולמרט, ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, שאני שולח לו איחולי החלמה ובריאות מכל הלב, יותר טוב מנתניהו, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שרת החוץ ציפי לבני ואנוכי, עבדכם, רמטכ"ל ושר ביטחון לשעבר יותר טוב לישראל מנתניהו. כל אחד מהשמות טוב יותר מנתניהו. וכולנו יחד ודאי יותר חזקים, יותר שקולים ויותר מנוסים. אני קורא לכל אחת ואחד מאזרחי ישראל להצטרף אלי ואל חבריי להחלפת ממשלת נתניהו, כי זו משימה לאומית. בשבוע הבא יוקם מטה הבחירות של קדימה ואנחנו יוצאים לדרך".

ההצבעה על שינוי שיטת בחירת חברי הסיעה צפויה להימשך עד יום ראשון. חברי המועצה קיבלו הערב הודעות טקסט אנונימיות נגד ביטול הפריימריז. בהודעות נכתב בין היתר: "ועדה דמוקרטית מסדרת = שבעה מנדטים, פריימריז = 15 מנדטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully