וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ההתייקרויות נמשך: שטראוס מעלה מחירים

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 12:42

הכיס הישראלי ספג מכה השבוע כאשר שטראוס מצטרפת כעת לתנובה וטרה ומודיעה על העלאת מחירים, בפעם השנייה תוך חצי שנה

העשיה החברתית של סטראוס./שטראוס.

חברת שטראוס הודיעה היום (חמישי) על עדכון המחירון לקמעונאים של חלק ממוצרי המחלבות בעקבות עדכון עליית המחירים במוצרים המפוקחים. המוצרים שמחירם לקמעונאי יתעדכן כוללים את מוצרי החלב המפוקחים, וחלק מהמוצרים שאינם מפוקחים בהם החלב הגולמי מהווה חומר גלם משמעותי.

בין היתר מדובר על גבינת סקי, שמנת להקצפה וחלב יטבתה. שיעור העלייה הממוצע הכולל של מוצרי מחלבות שטראוס יעמוד על כ 1.6% מתוך סך כל מוצרי המחלבות. עדכון המחירים ייכנס לתוקף החל מ-19.5.

מדובר בהעלאת מחיר שנייה בחצי שנייה עבור ענקית המזון, אשר וחולשת על שורה ארוכה של מוצרים בשוק הישראלי.

מפעל שטראוס, כרמיאל, עופרה שטראוס. אבשלום ששוני, מיכאל גלעדי/פלאש 90, פלאש 90
עפרה שטראוס. העלאת מחיר שנייה בחצי שנייה עבור ענקית המזון/פלאש 90, אבשלום ששוני, מיכאל גלעדי/פלאש 90

העלאת מוצרי החלב בפיקוח הביאה לגל העלאות מחירים של חברות המזון. אתמול הודיעה תנובה על העלאת מחירים רוחבית שתכלול שורה ארוכה של קטגוריות.

לפי הודעת החברה, החל מהיום יתייקרו מוצרי החלב המפוקחים בכ-4.5% בהתאם להחלטת משרד החקלאות, ואילו בהמשך החודש ב-16/5 יעלו מחיריהם של שורה ארוכה של מוצרים לא מפוקחים.

ההעלאות כוללות את מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים של תנובה שיעלו בשיעור ממוצע של 3.5%; מוצרי סנפרוסט יתקיירו בשיעור ממוצע של כ-4.5%; מוצרי מעדנות יתייקרו בשיעור ממוצע של כ-4.2%; מוצרי מאמא עוף יתייקרו בשיעור ממוצע של כ-9.8%; ומוצרי טירת צבי יתייקרו בשיעור ממוצע של כ-9.6%.

מדובר בהתייקרויות ממוצעות - כלומר חלק מהמוצרים יתייקרו בשיעור גבוה יותר מהממוצע ואחרים בשיעור נמוך יותר, והחברות נוהגות להציג ככה עליות מחיר על מנת לטשטש או להסתיר את העליות האמיתיות במוצרים ספציפיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מוצרי חלב עולים במחירים. Shutterstock, עיבוד תמונה
מוצרי חלב של תנובה. העלאת מחירים רוחבית/עיבוד תמונה, Shutterstock

מוקדם יותר השבוע הודיעה החברה המרכזית (קוקה קולה ישראל) על התייקרות של מוצרים שונים, החל משתייה קלה ומים מינרלים, דרך בירות ועד למוצרי חלב בפיקוח ולא בפיקוח של חברת טרה שבבעלותה. התייקרויות המוצרים בפיקוח ייכנסו לתוקף מחר, והאחרים ב-19/5.

לפי הודעת החברה לקמעונאים, "בעקבות הודעת משרדי החקלאות והאוצר על עדכון מחיר מוצרי החלב המפוקחים , אנו מודיעים על עדכון מחירים בהתאם. המוצרים המפוקחים יעודכנו בשיעור של 4.48% והמוצרים הלא מפוקחים יעלו בשיעור ממוצע של 3.2%. מחירון מוצרים מפוקחים יכנס לתוקף החל מאספקות 1.5.2024, מחירון מוצרים לא מפוקחים יכנס לתוקף החל מאספקות 19.5.2024".

כך למשל פיוז טי, פריגת ונביעות יתייקרו ב-4.5, וכך גם בירות קרלסברג וגינס. בירות אחרות כמו ויינשטפן, 1664 ושקמה יתייקרו ב-2%.

בנוגע למוצרי החלב, מדובר בשורה ארוכה מאוד של מוצרים: גבינות לבנות, קוטג', גבינות צהובות, גבינות שמנת, שמנת מתוקה לסוגיה, חלב מועשר ומשקאות חלב, מעדני ילדים ומבוגרים, חמאה ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully