וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

אבידר הגיש את התפטרותו מהכנסת: "בשל אגו ואינטרסים, לא יהיו חיבורים"

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 11:36

חבר הכנסת הפורש הסביר כי אם לא יצליח לאחד את רשימתו במפלגה אחרת, לא יפרוש מהמרוץ לכנסת ה-25. בנוסף, תקף את גנץ ואינזקוט וטען שהם מכינים את הקרקע כדי להיכנס לממשלה בראשות נתניהוץ "התשובות מתחמקות - מחויבים למנוע את חזרת נתניהו לשלטון"

בווידאו: אלי אבידר התפטר מהכנסת לקראת הקמת מפלגה חדשה/מערכת וואלה!

חבר הכנסת אלי אבידר הודיע היום (שני) כי הגיש את התפטרותו מהכנסת ה-24 לקראת הבחירות הקרובות, ואמר כי יצטרף לרשימת מפלגה אחרת אם יראה שהחיבור יחזק את הגוש שמתנגד לנתניהו. "אנחנו לוקחים בחשבון שבשל אגו ואינטרסים, חיבורים לא יצאו לפועל", הסביר. "במצב כזה - לא נפרוש. נמשיך עד הסוף".

אבידר נשאל אם בכוונתו להתאחד עם מרצ. "פתחנו את הדלת אבל זה לא חייב להיות רק מרצ", ענה חבר הכנסת הפורש. "יש עוד אנשים בגוש מלבד האנשים במחנה הממלכתי שאיתם אין לנו כל קשר".

השר אלי אבידר מתפטר מהממשלה 22 בפברואר 2022. יונתן זנדל, פלאש 90
"פתחנו את הדלת לחיבור עם מרצ". אבידר/פלאש 90, יונתן זנדל

לאחר מכן תקף אבידר את יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, וטען כי יחבור ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו. "המפלגה קמה כדי לערער על מנהיגותו של לפיד וכדי לאפשר הליכה לממשלה עם נתניהו לאחר הבחירות, הם מכינים את הקרקע לכניסה לקואליציה עם נאשם בפלילים.

אבידר מתח ביקורת גם על הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, שהודיע אתמול כי הוא נכנס לפוליטיקה. "איזנקוט לא אמר אם יסכים לשבת עם נתניהו בממשלה, התשובות שלו מתחמקות", אמר חבר הכנסת הפורש. "לגוש השמרני יש ראש אחד - קוראים לו נתניהו. הוא ממוקד, אנרגטי וצמא לשלטון - אנחנו מחויבים למנוע את חזרת נתניהו לשלטון".

אבידר נבחר לראשונה לכנסת ב-2019 מטעם ישראל ביתנו. בשנה שעברה, ברקע סכסוך על חלוקת התיקים של המפלגה בממשלת בנט-לפיד, הוא התנתק מישראל ביתנו והחל לפעול עצמאית בכנסת ולהיערך להקמת מפלגה משל עצמו, בתמיכת מנהיגים ופעילים במחאות הציבוריות של השנים האחרונות נגד נתניהו בבלפור, כיכר גורן בפתח תקווה, ובמחאת הגשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully